Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Storm schreef:Je klinkt echt enorm emotioneel Germie, heb je verdere hulp hierbij? Kun je praten met iemand?
Ik heb geen zielenknijpers nodig. Maar ik ben alleenstaand en dus alleen. En tja, ik kan niet doen waarvoor ik op de aarde ben. Dat ik besluit om niet elke dag een bed te verschonen, dat doe je normaal ook niet toch? Weet je wat dat aan water en elektriciteit kost? Steeds halve machines draaien. Bovendien heb ik geen ruimte meer om wat te drogen te hangen. Schoonmaken komt wel weer, maar je blijft bezig. Het is nu niet anders.
Mentale ondersteuning heb ik niet nodig. Want ik wil gewoon normaal leven. En dit is geen leven. Er is al 2.5 jaar afgepakt door coronageneuzel, kun je eindelijk weer een beetje normaal overal naartoe en ook over de grens zonder mondkapjes heb je dit. Ik leef gewoon intens, dat is mijn keuze. Toen ik 13 was zijn 5 weken afgepakt door een gebroken enkel. Daar ben ik ook nooit overheen gekomen en nu dus al weer 2 weken. Ik hoef geen huisarts te bellen voor zgn. mentale ondersteuning. Die lost het probleem van een lekkende wond niet op. Daar is wat anders voor nodig.
Maar iemand zegt dat je prima met een open wond kunt zwemmen. Dat klinkt positief. Dus misschien maar gewoon doen, want dat is wat ik nodig heb. Ik ga dat zeker even overwegen, morgen wordt het mooi weer. Buitenwater is niet smerig immers, ik drink dat ook wel eens. En dat is fijner dan m'n droogpak aantrekken als ik ondiep wil fotograferen. Met een droogpak blijft de wond wel droog, maar dat zweet zo.
Tieneke schreef:De kans bestaat dat als je die wond niet eerst laat genezen, je binnenkort nog veel langer niet kan zwemmen. Je hoeft er maar één verkeerde bacterie in te krijgen en je bent verder van huis.
Je zegt dat je geen hulp nodig hebt, dat je het altijd alleen gedaan hebt. Maar kennelijk lukte dat dan toch niet zo goed, als je nu nog zit met die vijf weken toen je jonger was... Waarom zou je iets alleen doen als iemand je het misschien makkelijker kan maken?
Goof schreef:germie schreef:Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de Bokt regels
Jij bent af.
Wat een rothouding heb jij tegenover andere mensen zeg.
germie schreef:Mentale ondersteuning heb ik niet nodig. Want ik wil gewoon normaal leven. En dit is geen leven. Er is al 2.5 jaar afgepakt door coronageneuzel, kun je eindelijk weer een beetje normaal overal naartoe en ook over de grens zonder mondkapjes heb je dit. Ik leef gewoon intens, dat is mijn keuze. Toen ik 13 was zijn 5 weken afgepakt door een gebroken enkel. Daar ben ik ook nooit overheen gekomen en nu dus al weer 2 weken.
germie schreef:absque_dubio schreef:Ik raak alleen maar ongelofelijk verbaasd over jouw berichten. Ik ga er verder voor nu geen uitspraken over doen want die zullen niet positief zijn.
Zoek hulp, fysiek en emotioneel. Je frustratie en boosheid op deze manier uiten is absoluut niet gezond.
Edit; ik lees nu dat je geen hulp wilt. Maar wel lekker wil spuien over je boosheid. Bizar.Moderatoropmerking:Bericht voldoet niet aan de Bokt regels