Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennyPower schreef:Sommige reacties ik moet er zelf om lachen.
Snap wel wat jullie bedoelen, ik zwem zelf ook niet als ik de rode kruis heb
Mijn zusje heeft een vakantie gepland gaat mee met een vriendin, en wil graag mee zwemmen het liefste en vroeg dus of dat een optie was.
Ik informeer en lees me alleen in
Tampon oid durft ze niet, ik was het zelfde op haar leeftijd.
Voor haar doen is ze nog heel speels en nog niet echt een dame dame.
Ze gaat op vakantie als ze al haar heftige moment gehad heeft, dus 2 dagen en het is al bijna gestopt.
Sizzle schreef:Niet de normale pil, maar die menstruatieverschuif pil.
Sizzle schreef:Dat is een hormoonpil waar ook veel bijwerkingen van zijn. Ik vind het niet echt iets om te stimuleren voor voor iets onbelangrijks als een keertje zwemmen eigenlijk, zeker niet zo jong.
Brainless schreef:Sizzle schreef:Niet de normale pil, maar die menstruatieverschuif pil.
Dat is gewoon een hormoon die ook gebruikt wordt tegen endometriose en slikken heel veel vrouwen tegen de bijwerkingen van de overgang.
Juist omdat het veel minder bijwerkingen/nadelen heeft dan de "gewone" pil.
_San87_ schreef:Evamarie schreef:Freebleeding? Dat woord kende ik nog niet
Google het, alsjeblieft.
Sizzle schreef:„Gewoon“ een hormoon.
Kind is 13 en je geeft haar een progesteronstoot voor een dagje zwemmen. Een kind waar de cyclus nog aan het stabiliseren is.
Ik vind de potentieel negatieve effecten persoonlijk op geen enkele manier opwegen eerlijk gezegd.
Sizzle schreef:„Gewoon“ een hormoon.
Kind is 13 en je geeft haar een progesteronstoot voor een dagje zwemmen. Een kind waar de cyclus nog aan het stabiliseren is.
Ik vind de potentieel negatieve effecten persoonlijk op geen enkele manier opwegen eerlijk gezegd.
Brainless schreef:Sizzle schreef:„Gewoon“ een hormoon.
Yep, gewoon een hormoon.. weet je? Dezelfde als je altijd al aanmaakt in je eigen lichaam.. die hormonen.
Nergens zeg ik dat iemand daar voor móét kiezen, maar om het gelijk af te branden is ook zo wat.
Mijn meiden gebruikten al snel tampons dus ze kwamen niet in zulke situaties.
Onali schreef:Sizzle schreef:Dat is een hormoonpil waar ook veel bijwerkingen van zijn. Ik vind het niet echt iets om te stimuleren voor voor iets onbelangrijks als een keertje zwemmen eigenlijk, zeker niet zo jong.
Eindelijk een logisch iemand.
Waarom willen jullie allemaal dat meisje aan de hormonen hebben?
Ik was vroeger ook bang voor tampons, mn moeder had nog aangeboden om te helpen maar ik durfde niet.
Nu eindelijk als volwassenen persoon eens doorgezet en het is zoveel makkelijker en praktischer.
Cup heb ik ook maar vind ik gedoe met uitkoken ed.
Ik zwom vroeger dus niet tijdens mijn menstruatie. Heb daar achteraf gezien best spijt van.
Tampon is even wennen maar wel echt zoveel handiger.