Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Welkom allemaal!
Hier de kinderwagen eindelijk compleet. Nieuw matrasje besteld voor in het wiegje en een heel nieuw zitje in groen incl voetenzak. Het oude zitje was niet compleet (de stang en de kussentjes voor de schouders miste en geen voetenzak) en gezien je het zitje het meest gebruikt maar meteen voor nieuw gegaan. Iemand op marktplaats had ook een lading opgekocht en verkocht ze weer voor weinig. Dus achteraf weer mooi geluk mee gehad. Super blij mee, vind de kleur ook veel mooier zo.
[ [url=m/w2R6Qx.jpg]Afbeelding[/url] ]
trustHim schreef:werd net gebeld door de verloskundige, moet (mag) maandag al voor de 1e echo i.p.v. dinsdag . Er is dinsdag een bijeenkomst voor verloskundigen waar de verloskundige waar ik een afspraak mee heb ook graag heen wil.
was even bang dat het verder naar achter verzet zou worden, dat had ik dan ook weer niet fijn gevonden.
Voel me er sinds gisteren dubbel over, eerst was het vooral angst voor de echo maar er begint nu ook wel wat nieuwsgierigheid te komen en hoop
Belsje schreef:Mag ik me hier ook melden? Vrijdag 15 weken.
Partner en ik zijn beiden wat ouder (38 en 40) en gingen er ondertussen ook vanuit dat dit op natuurlijke wijze echt niet meer ging lukken. Het was dan ook een kleine grote verassing toen het wel zo bleek te zijn.
Uitgeteld voor september, NIPT resultaat was goed en gezien ik uit België kom weten we ook al dat het een meisje wordt.
_AB_ schreef:Tooske: 11 september, meisje
XFiemoX: 17 september, geslacht is een verrassing
Jettie: 25 september, geslacht nog niet bekend
J0anieke: 13 oktober, geslacht eind april bekend
_ab_: 21 Oktober, geslacht nog onbekend
Bumba01: 26 oktober, geslacht nog onbekend
Bumba01 schreef:_AB_ schreef:Tooske: 11 september, meisje
XFiemoX: 17 september, geslacht is een verrassing
Jettie: 25 september, geslacht nog niet bekend
Belsje: 30 september, meisje
J0anieke: 13 oktober, geslacht eind april bekend
_ab_: 21 Oktober, geslacht nog onbekend
Bumba01: 26 oktober, geslacht nog onbekend
masyo schreef:Misschien een gek vraagje, hoe voeg ik mezelf toe aan dat lijstje?![]()
Ik ben uitgerekend op 22 september, geslacht weten we a.s. zondag