Ik heb net een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik vind het ook lastig om mijn borsten te onderzoeken, zeker na de operatie omdat het toch wat anders aanvoelt.
Mandarijn
Geplaatst: 18-03-22 11:27
Meelezer hier. Peuk wat een vreselijk rotnieuws, heel veel sterkte de komende tijd.
Ik heb ook een bultje zitten, bleek op de echo een fibroadenoom te zijn. Per abuis ontdekt toen ik voor een andere klacht kwam. Moet er in mei wel voor op controle komen om te kijken of het niet groeit.
Geen idee wat de huisarts er van zou vinden als ik het preventief onderzoek aan zou vragen. Ben 28 en niks in de familie dus in die zin geen directe factor voor zorgen.
Punt is dat bij borstvoeding ze sowieso elke keer anders aanvoelen en altijd wel pijnlijkere plekjes hebben, terwijl ik ze juist dagelijks voel. Voelt een beetje hypochonder om preventief onderzoek te vragen.
chanicha
Geplaatst: 18-03-22 19:53
Peuk ik wil je, als meelezer, heel veel sterkte wensen en succes met de chemo’s Hoop dat de scans goed zijn en je niet beroerd wordt. Wat een ***ziekte is het toch
Sterkte nappie, ik heb destijds vanwege mijn leeftijd direct gekozen voor een amputatie, mocht je daar wat over willen weten staat ook voor jou mijn pb open