Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mag schreef:Hele gezin behalve ik pas corona gehad, ik heb geen afstand gehouden, heb zelfs mijn best gedaan om ook besmet te raken zodat ik de booster niet hoef te halen. Baal wel dat ik nu de booster toch moet halen om het groene vinkje te behouden terwijl het nu echt als onzinnig voelt doordat ik zelfs nu niet ziek/besmet raak.
Rawr schreef:Nog meer mensen die nog altijd 'wachten' op hun eerste besmetting?
Het lijkt bijna onmogelijk met alle besmette mensen waar ik bij in de buurt ben geweest maar tante Corry mot me niet lijkt het.
Het lijkt bijna onmogelijk met alle besmette mensen waar ik bij in de buurt ben geweest maar tante Corry mot me niet lijkt het.
Dorine92 schreef:Ik ben elk jaar gewoon soms verkouden en als ik daar dan een heel licht hoofdpijntje bij krijg is het schijnbaar iets wat mensen dan corona noemen. Dat dit een naam moet hebben komt alleen maar door de media, niet doordat ik ziek ben geweest. Dus nee ik vind niet dat ik corona heb gehad. Ik vind dat corona zich mijn lichte verkoudheid heeft toegeëigend.
CalipsoLover schreef:Ik ben net na mijn vaccinatie positief getest en heel ziek geweest. Uitnodiging voor booster kwam in januari, niet genomen, daarna in maart weer positief getest nadat vriendlief het had, maar toen geen symptomen gehad (godzijdank). Sindsdien gelukkig geen corona gehad. Mijn hele gezin heeft het wel gehad behalve mijn moeder die niet gevaccineerd is, was toen ik positief was nog bij haar langs geweest, geknuffeld en gekust (ik was jarig) en zij had (gelukkig) niks en heeft het nog nooit gehad.
anjali schreef:CalipsoLover schreef:Ik ben net na mijn vaccinatie positief getest en heel ziek geweest. Uitnodiging voor booster kwam in januari, niet genomen, daarna in maart weer positief getest nadat vriendlief het had, maar toen geen symptomen gehad (godzijdank). Sindsdien gelukkig geen corona gehad. Mijn hele gezin heeft het wel gehad behalve mijn moeder die niet gevaccineerd is, was toen ik positief was nog bij haar langs geweest, geknuffeld en gekust (ik was jarig) en zij had (gelukkig) niks en heeft het nog nooit gehad.
Eigenlijk denk ik dat jij ten tijde van je vaccinatie al besmet was maar nog in de incubatieperiode zat. Je was dus helaas net te laat met vaccineren.