Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Eretria schreef:Dat zal vanzelf een keer aan het licht komen. Vind jij het kloppen dan? Ik denk dat je daar zelf ook het antwoord wel op weet.
Daarbij geeft de qr wel persoonsinformatie. Als je bij de hema even wat wou drinken vroegen ze ook of waar je woont, of wat je naam was, of je geboortedatum. Ter controle.
Lees mijn reactie, ik heb er geen enkel probleem mee. Op elke hoek van de straat hangen sinds jaar en dag camera's, we staan allemaal vanaf onze geboorte geregistreerd. En daar hebben we vaak ook heel veel voordeel van.
Electra63 schreef:rensju schreef:Wat denk je van de Digi-d inlog die je overal voor nodig hebt. Als ze willen, weten ze al héél veel over ons.
Er klopt allemaal geen donder van, maar the great reset gaat mij dan weer te ver.
Chevax, jij bent wel echt goed gelovig in artsen en de overheid he. Prima, maar accepteer ook dat anderen dat niet doen.
Het lijkt me heel normaal dat je bij een pandemie of ziekte naar een arts luister.![]()
Ik heb van die influencers, dansleraar en FvD nog nooit een inhoudelijk goed argument gelezen hoe we deze pandemie moeten oplossen.
Eretria schreef:Nee geen lijst. Echt de QR die ze scannen met een Ipad.
Brainless schreef:Eretria schreef:Nee geen lijst. Echt de QR die ze scannen met een Ipad.
In Nederland ziet de QR controleur :
Je eerste letter van je voornaam.
De eerste letter van de achternaam
Je geboorte dag en maand (geen jaar).
Dus ze weten geen drol, maar zien net genoeg om je evt te controleren met je ID of stellen ze een vraag wat bv je (voor)naam is.
Cowboy55 schreef:Booster shot gehaald. Geen last anders dan morgen een flinke blauwe plek vermoed ik. Injectie mevrouw was een tikkie te enthousiast.
Tip: mijn wederhelft was vandaag aan de beurt, ik pas morgen. Klaarblijkelijk mag je toch samen als de geplande boosters in dezelfde werkweek gepland zijn. Scheelt me weer 2x30 km rijden en een dik uur van mijn leven.
bigone schreef:Cowboy55 schreef:Booster shot gehaald. Geen last anders dan morgen een flinke blauwe plek vermoed ik. Injectie mevrouw was een tikkie te enthousiast.
Tip: mijn wederhelft was vandaag aan de beurt, ik pas morgen. Klaarblijkelijk mag je toch samen als de geplande boosters in dezelfde werkweek gepland zijn. Scheelt me weer 2x30 km rijden en een dik uur van mijn leven.
Ook Moderna gehad ? Hier vandaag ook geboosterd , half uurtje rijden , grote prik straten fabriek maar echt top geregeld.
Cer schreef:<KNIP>
Kan iemand mij trouwens al uitleggen wat de overheden wijzer worden van “alle gegevens via qr verzamelen”, hoe dat gaat werken en welke personen daar dan echt wat aan hebben en wat ze er dan aan hebben?
(En dan niet komen met het systeem in China en ook niet dat ik het zelf ergens moet gaan zoeken, want dat heb ik al gedaan maar daar kom ik niet uit)
Cowboy55 schreef:Wat heeft ‘de overheid’ (wie is dat trouwens?) te winnen bij het verzamelen van dat die ze allang van je hebben?
Prrrr schreef:Cowboy55 schreef:Wat heeft ‘de overheid’ (wie is dat trouwens?) te winnen bij het verzamelen van dat die ze allang van je hebben?
Nou ja, dat. SUWInet zit vol met gegevens, historische gegevens, databanken worden gekoppeld waar je bij staat. Je loopt rond met een ID waar meer op staat dan die hele QR-code, maar dat ID wordt gemaakt vanuit een database waarin alles van jou bij elkaar staat.
Als je een kind aangeeft, krijg je als ouders een pak papier met alle gegevens die relevant zijn voor het kind. Niet algemeen beschikbaar, maar het vergroten van die beschikbaarheid heeft niks te maken met de QR-code.
Cowboy55 schreef:Booster shot gehaald. Geen last anders dan morgen een flinke blauwe plek vermoed ik. Injectie mevrouw was een tikkie te enthousiast.
rensju schreef:Wat denk je van de Digi-d inlog die je overal voor nodig hebt. Als ze willen, weten ze al héél veel over ons.
Er klopt allemaal geen donder van, maar the great reset gaat mij dan weer te ver.
Chevax, jij bent wel echt goed gelovig in artsen en de overheid he. Prima, maar accepteer ook dat anderen dat niet doen.
Dinopino schreef:Je bent al lang te volgen via bankpasje paspoort enz. Wanneer ze er mee kwaad zou willen hadden ze dat al lang gedaan. Moest ook zo lachen toen mensen die ik ken de coronaapp gingen installeren. Ja en wanneer iedereen het enkel digitaal betaald, zijn de mensen nog beter bestuurbaar. Het is zo makkelijk en niemand dacht erover na. En dat is precies het probleem dat deze "pandemie" zo lang laat duren. Je mag in de supermarkt alles aanraken wat je in je mond stopt en liefst niet contant betalen. En met dat argument wilde velen graag meewerken. Er wordt jullie constant een spiegel voor de neus gehouden.
Er wordt jullie nu een wereld gespiegeld waar de regering bepaald of je op vakantie mag en waarheen. Of je naar de bioscoop mag of naar de sportclub. Hoe duidelijk willen jullie het hebben. Hoe naief kan je zijn om niet te geloven dat er niet gecensureert wordt op alle berichten die een andere waarheid hebben.
Cer schreef:Ik vraag me af hoe al die losse overheden nu wel een soort samenwerking hebben bewerkstelligt, terwijl ze elkaar eigenlijk al jaren alleen maar dwars zitten?
Nu met deze pandemie kunnen ze blijkbaar achter de schermen ineens wel van alles samen organiseren..
Kan iemand mij trouwens al uitleggen wat de overheden wijzer worden van “alle gegevens via qr verzamelen”, hoe dat gaat werken en welke personen daar dan echt wat aan hebben en wat ze er dan aan hebben?
(En dan niet komen met het systeem in China en ook niet dat ik het zelf ergens moet gaan zoeken, want dat heb ik al gedaan maar daar kom ik niet uit)