Annet_Dottie schreef:Little_Gift"
[quote="Indi_Vito schreef:Ikzelf? whaha, 9 maanden na de zwangerschap zon hormoonrace door mn lichaam, knallende ruzie met mijn man en ik bleef maar slaan en hij heeft echt alleen maar afgeweerd ik knalde dus precies mijn mijn polsbotje ergens op zijn arm en die was dus afgebroken dat kleine bobbeltje onder je duima
En je vindt dat ok van jezelf? Zo'n gedrag jegens je man?
Blijven slaan en dan nog zo hard dat je iets breekt bij jezelf?
Had een man dit geschreven... En dan nog met zo'n lacherig toontje erbij... Denk dat jij wel aan de slag mag effe met jezelf, hormonenrace doet er in dit geval echt niet toe
Hmm jammer jou reactie little gift. Misschien kan je je eigen verhaal over een vervelende maar wellicht beetje domme breuk of kneuzing delen? Ipv dat je het topic binnen komt om iemand zo aan te vallen? Het lacherige toontje is vast zo bedoeld doordat het een enorm banketstaaf manier is om iets te breken en zij er net als mij nu wel om kan lachen dat het eigenlijk haar eigen schuld was

Haha dankjewel!! Dit is al 5 jaar geleden dus ja ik kan daar nu wel om lachen! Mijn man ook trouwens. overigens ook iets wat verder nooit meer is voor gevallen.