.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 08:09

Annet_Dottie schreef:
Little_Gift"
[quote="Indi_Vito schreef:
Ikzelf? whaha, 9 maanden na de zwangerschap zon hormoonrace door mn lichaam, knallende ruzie met mijn man en ik bleef maar slaan en hij heeft echt alleen maar afgeweerd ik knalde dus precies mijn mijn polsbotje ergens op zijn arm en die was dus afgebroken dat kleine bobbeltje onder je duim :')a

En je vindt dat ok van jezelf? Zo'n gedrag jegens je man?
Blijven slaan en dan nog zo hard dat je iets breekt bij jezelf?
Had een man dit geschreven... En dan nog met zo'n lacherig toontje erbij... Denk dat jij wel aan de slag mag effe met jezelf, hormonenrace doet er in dit geval echt niet toe

Hmm jammer jou reactie little gift. Misschien kan je je eigen verhaal over een vervelende maar wellicht beetje domme breuk of kneuzing delen? Ipv dat je het topic binnen komt om iemand zo aan te vallen? Het lacherige toontje is vast zo bedoeld doordat het een enorm banketstaaf manier is om iets te breken en zij er net als mij nu wel om kan lachen dat het eigenlijk haar eigen schuld was :) maar ik denk dat je reactie best wel ietsjes vriendelijker had gekund (of je had niet kunnen reageren, of bijvoorbeeld op één van de vele "grappige" verhalen). Beetje positiviteit kan geen kwaad :)[/quote]

Haha dankjewel!! Dit is al 5 jaar geleden dus ja ik kan daar nu wel om lachen! Mijn man ook trouwens. overigens ook iets wat verder nooit meer is voor gevallen.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 09:13

Ik heb ooit een botje in mijn voet gebroken in het zwembad, maar ook daadwerkelijk IN het water.

We waren met ponykamp daar, en ik stond een beetje te kijken wat de kinderen aan het doen waren, tot aan mijn middel in het water ongeveer.
Ineens begonnen er wat opgeschoten jongens naast mij met elkaar te stoeien. De een wilde de ander in het water gooien, maar ze hadden mij niet gezien. Dus ik 'sprong' aan de kant, voor zover dat ging, maar een been (gok ik) van een van die jongens landde in het water op mijn voet.
Toen ik het water uitliep voelde ik wel flinke pijn, maar kon nog wel lopen. Werd wel wat blauw maar verder niet echt op gelet. Aangekleed, schoenen aan, heel de dag nog van alles gedaan, zij het hinkelend.
Kwam savonds thuis (ik was een van de leiding die niet bleef slapen), trok mijn schoen uit, alles paars blauw en geel en de volgende ochtend kreeg ik mijn schoen niet meer aan. Toch maar even richting huisarts en een half uur later mocht ik fotos maken in het ziekenhuis en nog later liep ik met krukken :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 09:46

Oké, het leven is dus nog gevaarlijker dan ik al dacht... Dekbedden enzo := Die met het masker is wel echt hilarisch :))

Niets gebroken. Maar m'n meniscus was gescheurd, en naar alle waarschijnlijkheid is dat gekomen door het puzzelen.... Best suf als iedereen verwacht dat je bent gevallen of iets. Nee hoor, puzzelen is ook heel risky blijkbaar als je al zwakke knieën hebt en dan uren achtereen in kleermakerszit op je been gaat zitten }:0

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-21 10:37

Ik heb ooit mijn voet gebroken toen ik naast mijn huidige man -toen nog vriend- fietste en we iets te veel met elkaar bezig waren. :P Onze sturen haakten in elkaar, we vielen allebei, et voila. :D