Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik sta er wel van te kijken dat er nog zo veel niet-gevaccineerden geen corona hebben gehad. Ik had gehoopt dat er al wat meer groepsimmuniteit zou zijn onder die groep.
Maar begin nu ook te begrijpen waarom die QR code in de horeca nog zo belangrijk is. Met zo veel ongevaccineerden die nog geen corona hebben gehad kan de druk in de zorg dus in korte tijd weer flink toenemen.
kim_1990 schreef:Ik en mijn partner hebben allebij geen corona gehad...zijn allebij niet gevaccineerd en alle regela die er waren, hebben we een soort van lekker aan de laarzen gelapt...
Wij zijn er dus echt helemaal niet bang voor oid...vind alles echt heel zwaar overdreven en ga dus zeker niet mee doen met alles wat ze bedenken...
Mijn lijf, mijn mening, mijn keuze
8nnemiek schreef:Volgens de meeste studies ligt het aantal mensen dat geen symptomen heeft zo rond de 50%. Het 'overgrote deel' is dus wat overdreven. Maar inderdaad, veel mensen zullen corona hebben gehad zonder het te weten.
Maar dat betekent dus dat voor elk persoon die ziek is geweest, er een is die er niet ziek van is geweest, en niet dat de helft van de mensen die zich niet ziek heeft gevoeld corona heeft gehad. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Janneke2 schreef:kim_1990 schreef:Ik en mijn partner hebben allebij geen corona gehad...zijn allebij niet gevaccineerd en alle regela die er waren, hebben we een soort van lekker aan de laarzen gelapt...
Wij zijn er dus echt helemaal niet bang voor oid...vind alles echt heel zwaar overdreven en ga dus zeker niet mee doen met alles wat ze bedenken...
Mijn lijf, mijn mening, mijn keuze
Ja, uitstekend.
In het kader van mijn, Janneke's keuzevrijheid wil ik graag dat je op anderhalve meter blijft.
En als je verkouden bent graag een mondkapje op.
8nnemiek schreef:Dat je er zelf niet bang voor bent, prima, maar het is jammer dat je niet een beetje moeite doet om rekening te houden met je medemens. Heel veel mensen liepen een serieus risico voordat de vaccinaties beschikbaar waren, en nu wellicht nog steeds, maar jij was dus een van die mensen die lekker bij anderen in de nek stond te hijgen in de rij bij de supermarkt? Wat is er zo vreselijk aan anderhalve meter afstand houden vraag ik me dan af..