Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:3 keer snoozen.
Nieuwsapp, whatsapp prive en whatsapp werk checken.
Daarna er uit en badkamer in.
En daarna MOET ik het nieuws kijken 15 min terwijl ik mijn ontbijtje eet.
Anders voel ik mij vertieft en gehaast. Ik heb een uur nodig van 1e wekker tot de deur uit
Daphara schreef:Ik ben GEEN ochtendmens, ik HAAT opstaan, ik HAAT mijn wekker. Ik vind het HEERLIJK om mentaal een discussie met mezelf te voeren over hoe vaak ik mag snoezen. Ik doe soms wel een uur over om uit bed te komen en slaap ook echt tussen het snoezen door.
Inderdaad bereik je op een gegeven moment het punt dat je er wel uit MOET. Zodra ik er uit ben kan ik ook gewoon de knop om zetten en door gaan. Vaak binnen een half uurtje de deur uit, maar kan het in 10 minuten redden als ik echt te lang heb gesnoozed.
njiloj schreef:Daphara schreef:Ik ben GEEN ochtendmens, ik HAAT opstaan, ik HAAT mijn wekker. Ik vind het HEERLIJK om mentaal een discussie met mezelf te voeren over hoe vaak ik mag snoezen. Ik doe soms wel een uur over om uit bed te komen en slaap ook echt tussen het snoezen door.
Inderdaad bereik je op een gegeven moment het punt dat je er wel uit MOET. Zodra ik er uit ben kan ik ook gewoon de knop om zetten en door gaan. Vaak binnen een half uurtje de deur uit, maar kan het in 10 minuten redden als ik echt te lang heb gesnoozed.
Dit. Zooooo herkenbaar!
Suzanne F. schreef:Wat een hectisch beginnen van de dag voor velen van jullie. Ik zou dat echt niet kunnen hoor, of willen dan. Dat is een verschil natuurlijk. Niet iets wat mijn voorkeur heeft in ieder geval.