Gini schreef:Maar dan kun je toch wel spreken van een enorme blunder? Als jij als ondernemer je sportonderneming verhuist op een manier dat je klantenbestand zodanig uitgedund wordt dat je failliet gaat, ja sorry, maar dan heb je als ondernemer gewoon een zakelijk foutieve beslissing genomen. Dat is menselijk, dat kan gebeuren, maar dat is niet de fout van de klant.
Zie je mij ergens zeggen dat het de fout van de klant is dan?
En ik denk zomaar dat ze heel graag in de buurt gebleven waren als die mogelijkheid er was geweest....
Ik kan me zo voorstellen als er idd meer zijn die hun centjes al dan niet terecht terug willen, het je behoorlijk naar je strot kan vliegen.
En je dan misschien niet anders kan dan bankroet gaan.
@Mamappelsap je hebt de titel wel gelezen?
Er staat geen compensatie er staat Financiele compensatie.....@Niniane misschien begrijp ik je idd verkeerd, maar ik lees dat jij zegt dat je een mail hebt gestuurd.
Dat is 1 mail die misschien wel tussen de 50 andere zat. En geen idee of je wel eens het gevoel hebt gehad dat alles onder je handen vandaan glipt, maar dan ben je misschien niet in staat om
conform bokt of wie dan ook antwoord te geven.
En idd ik doe allemaal aannames, aangezien we het verhaal dus maar van 1 kant horen en dan ook ws niet volledig, wat je ook helemaal niet verplicht bent hoor.
Nogmaals ik hoop echt dat jullie eruit komen.
Dit is idd gewoon een mening die ik heb, en je hoeft er helemaal niets mee, gelukkig maar!!