Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Maar waarom drink je bijvoorbeeld limonade bij het ontbijt? Je kan ook gewoon volkoren of donker brood eten is ook al een stuk gezonder, van witbrood heb ik na een kwartier alweer honger dat vult voor geen meter en daardoor krijg je nooit een verzadigd gevoel.
Aardbeien of perziken yoghurt zit ook bomvol suikers.
Photograph schreef:marleen_usar schreef:Je bent toch niet verplicht 3 snacks te eten?
Ik ga mezelf niet verhongeren.
Photograph schreef:Voor de mensen die benieuwd zijn naar mijn lichaam. Dit is mijn lichaam![ [url=m/V5hoDq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben totaal niet dik idd, maar t gaat mij er echt om dat mijn gewicht op dit moment gewoon ongezond is
Shaggy09 schreef:Maar waarom drink je bijvoorbeeld limonade bij het ontbijt? Je kan ook gewoon volkoren of donker brood eten is ook al een stuk gezonder, van witbrood heb ik na een kwartier alweer honger dat vult voor geen meter en daardoor krijg je nooit een verzadigd gevoel.
Aardbeien of perziken yoghurt zit ook bomvol suikers.
marleen_usar schreef:Op de foto zie ik een figuur waar wij alleen maar van kunnen dromen, ik denk dat je hulp moet hebben. Afvallen en veel eten gaat niet samen. Waarom denk je dat je te zwaar bent?
Shaggy09 schreef:Ze is 16 en weegt 72 kilo.
TS er bestaat toch meer dan limonade? Koffie, thee, melk, optimel?
Yoghurt is prima maar wel naturel yoghurt.
En het spijt me maar ik vraag me toch echt af of je dit allemaal serieus meent, je krijgt hier les over op school en op je zestiende hoor je toch wel in te zien dat het eetpatroon wat je zojuist doorstuurde niet gezond is. Totaal niet zelfs.
Shaggy09 schreef:Ik geef jou continu helpende antwoorden maar je weet alles toch beter?
Dilan93 schreef:Yoghurt is niks mis mee hoor.
Qua drinken zou je thee kunnen nemen als je een gezondere keuze wilt