truus1957 schreef:Wat een rotsituatie TS. Ik wens je veel sterkte. Wat ik wel beetje raar vind: jij mag als je tante niet geweest is, tante is met je moeder mee en spreekt met artsen. Wordt het niet eens tijd dat jij het heft in handen neemt en dat jíj́ met de artsen spreekt, dat jij bepaalt of je tante mag komen!
Jij bent haar naaste familie. Krijg het idee dat je op het tweede spoor gezet wordt, mocht dat niet zo zijn en heb ik de verkeerde indruk: mijn excuses
Beetje kort door de bocht. Haar tante, ik neem aan de zus van haar moeder, is ook naaste familie.
Als ik in een dergelijke situatie zou zitten zou ik ook liever mijn zus die medisch onderlegd is als eerste contactpersoon willen hebben als mijn autistische dochter. Mijn zus begrijpt alles veel beter en kan het ook beter en rustiger aan mijn dochter uitleggen als dat ze het van de artsen hoort.
Wanneer er meerdere mensen bij zo'n gesprek aanwezig zouden mogen zijn zouden ze samen gaan. Maarja Corona he
Dat heeft niets met op een zijspoor zetten te maken.
Ik moest wel lachen om die vlaflip. In 2008 is mijn vader geopereerd. Ze hebben hem 10 dagen in slaap en aan de beademing gehouden. Het eerste wat hij zei toen ze hem van de beademing afhaalde was Geef mij maar een vlaflip.
Heel veel sterkte met alles.