Hoop dat je nog bij je moeder langs kon gaan, tijd samen doorbrengen is zo belangrijk, vooral nu. Als ze zegt dat je het zelf moet weten, dan laat ze het aan jou over. Dus doe wat je hart je ingeeft.
Virtuele knuffel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
truus1957 schreef:Wat een rotsituatie TS. Ik wens je veel sterkte. Wat ik wel beetje raar vind: jij mag als je tante niet geweest is, tante is met je moeder mee en spreekt met artsen. Wordt het niet eens tijd dat jij het heft in handen neemt en dat jíj́ met de artsen spreekt, dat jij bepaalt of je tante mag komen!
Jij bent haar naaste familie. Krijg het idee dat je op het tweede spoor gezet wordt, mocht dat niet zo zijn en heb ik de verkeerde indruk: mijn excuses
xPabloBokt schreef:Even een korte update vanuit hier.
Nieren gaan rustig vooruit. Ofja, nier. Eentje heeft een flinke klap gehad. Mogelijkheid bestaat dat de katheter daar permanent is.
Ze ligt nog in het ziekenhuis, maar naar huis gaan is inmiddels in het vooruitzicht. Vanmiddag is er CT scan om te kijken of de situatie nog hetzelfde is als voorheen, ergo of er geen uitzaaiingen zijn. Zijn die er niet kan er morgen gestart worden met chemo. Zijn die er inmiddels wel kan er alleen nog palliatief behandeld worden..
Het is dus even spannend. Om 16.00 in het ziekenhuis zijn voor de uitslag.