Bij mijn collega's was het ook heel wisselend, sommigen hadden veel klachten en anderen weer niks.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaams schreef:Hemellichaam schreef:Even in het algemeen voor mensen die twijfelen om het vaccin niet te nemen puur en alleen door de eventuele bijwerkingen:
In het ergste geval ben je een paar dagen ziek. So what? Is dat echt genoeg om alle voordelen van het vaccin aan de kant te gooien? Grote kans dat je er helemaal niet zo veel last van hebt en als dat toch zo is, is dat het niet waard om terug naar een normaler leven te kunnen overgaan?
Ja. Ik werk in de zorg. Ja het is enorm belangrijk. Maar nee. Ik weiger de AZ vaccinatie. En laat dat nou net de vaccinatie zijn waar ik een oproep voor gehad heb vanuit mijn werkgever.
Ik wacht wel tot ik een keus heb voor welk vaccin.
Onze ouderen zijn geëint. Dus die zitten wel safe.
Ik ben gewoon niet overtuigd van dit vaccin.
Sizzle schreef:Sjong schreef:Ik lees net dat Denemarken tijdelijk gestopt is met vaccineren met Astrazeneca ivm mogelijk ernstige bijwerkingen ( het zou gaan om dodelijke bloefstolsels). Dat vind ik toch wel akelig
Denemarken of Oostenrijk? In Oostenrijk was een Batch on hold afgelopen week, nu ook in Denemarken?
fokfanaat schreef:1 op de hoeveel miljoen dat al geënt is in Amerika?
Koekie73 schreef:Nou ben ik niet snel bang en vertrouw ik op wetenschap, maar na het bericht dat Denemarken ook (voor nu) gestopt is met Astra Zeneca, zou ik nu toch niet akkoord gaan met de vaccinatie. Ben ook nog lang niet aan de beurt, dus dat scheelt. (Al zou ik het liefst nu al gevaccineerd worden) Maar gezien de berichten snap ik wel dat mensen hier nu over twijfelen.
bigone schreef:xPabloBokt schreef:Ik heb vanaf het begin al een heel slecht gevoel bij dit vaccin. Jammer dat het nu bevestigd wordt..
Een gevoel is iets anders dan bewezen feiten, het is alleen maar goed dat ze voorzichtig zijn.