Karlijn_dv schreef:Ik heb wel een leuk antwoord op de vraag naar uitslagen van gevaccineerden. Dag na vaccin kreeg ik spierpijn hoofdpijn. Werkt als arts, moest toch laten testen van collegas. Middag na testafname al klachtenvrij, ben toch positief getest! Dagen erna nog steeds geen klachten. Kan niet door vaccin komen schijnt. Oude asymptomatische infectie? Zeg het maar, in elk geval weekje superfit thuis zitten
Jeetje dat is balen! Welk vaccin heb jij gehad? Spierpijn en hoofdpijn hoor ik veel na Pfizer. Spierpijn heb ik gehad en een vriendin zowel spierpijn als hoofdpijn.
Je zou denken (hopen vooral) dat je inderdaad al positief was zonder klachten en deze kortdurende klachten puur bij de vaccinatie hoorden.
Tegen mij was overigens gezegd dat die klachten bij het vaccin horen en dat geen reden is tot testen, tenzij je er na een paar dagen nog last van hebt. Zelfs bij koorts.
En als je Pfizer hebt gehad, dan ben ik benieuwd wat ze met je 2e vaccinatie zullen doen? Normaal mag je niet 4 weken of korter voor je vaccinatie een positieve test hebben gehad.
Door het Pfizer vaccin zelf kan je niet positief testen zeggen ze. Oude asymptomatische infectie lijkt dan het meest voor de hand liggend.