Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:Ik lustte ook geen water vroeger. Ik dronk liters en liters ijsthee.Dat mensen geen water lustenWist niet dat dat bestond. Water is toch een soort van basisdrinken. Drinken jullie dan altijd sap en limonade? Daar raak je toch hartstikke vol van op een gegeven moment?
Maar goed, ontopic: ik denk dat je indd eerst moet “afkicken” van zoete drankjes. En losse thee vind ik ook zoveel lekkerder dan voorverpakte zakjes. Veel zachter, zonder bittere afdronk. Zelf houd ik erg van groene of witte jasmijnthee! En er is mega veel variatie in thee om uit te proberen! Laat je anders eens adviseren bij een theewinkel.
En tja, als je het echt niet lust, dan lust je het nietIk zou het niet gaan forceren.
Ceffyl schreef:Dat mensen geen water lustenWist niet dat dat bestond. Water is toch een soort van basisdrinken. Drinken jullie dan altijd sap en limonade? Daar raak je toch hartstikke vol van op een gegeven moment?
Maar goed, ontopic: ik denk dat je indd eerst moet “afkicken” van zoete drankjes. En losse thee vind ik ook zoveel lekkerder dan voorverpakte zakjes. Veel zachter, zonder bittere afdronk. Zelf houd ik erg van groene of witte jasmijnthee! En er is mega veel variatie in thee om uit te proberen! Laat je anders eensadviseren bij een theewinkel.
En tja, als je het echt niet lust, dan lust je het nietIk zou het niet gaan forceren.
thirteenn schreef:Thee met melk heb ik ook geprobeerd, maar dat vind ik niet lekker.![]()
En voor de gene die zich afvragen waarom ik er zoveel moeite voor doe: het is fijn om iets te hebben waar ik mij mee kan opwarmen. Maar ik wil er ook meteen bij vermelden dat het me te gek word om allerlei smaken te blijven kopen en proberen, dus ik hou er wel een keer mee op
Ik blijf wel al een paar dagen malen over wat het precies is wat ik er niet lekker aan vind, maar het blijft lastig te beschrijven. Ik denk dat het de watersmaak is? Fijn trouwens om te lezen dat er meer zijn die geen water lusten. Ijs en ijskoud water op zijn tijd vind ik wel weer lekker!
StellaMay schreef:thirteenn schreef:Thee met melk heb ik ook geprobeerd, maar dat vind ik niet lekker.![]()
En voor de gene die zich afvragen waarom ik er zoveel moeite voor doe: het is fijn om iets te hebben waar ik mij mee kan opwarmen. Maar ik wil er ook meteen bij vermelden dat het me te gek word om allerlei smaken te blijven kopen en proberen, dus ik hou er wel een keer mee op
Ik blijf wel al een paar dagen malen over wat het precies is wat ik er niet lekker aan vind, maar het blijft lastig te beschrijven. Ik denk dat het de watersmaak is? Fijn trouwens om te lezen dat er meer zijn die geen water lusten. Ijs en ijskoud water op zijn tijd vind ik wel weer lekker!
En gewoon lekkere warme chocolademelk? Of als je het niet met melk lust, met kokend water. Ik heb ooit een keer van nespresso aanmaak chocolademelk gekocht, dat is van zichzelf al heerlijk, dus je hoeft er niet nog suiker in te gooien.
saskiakefie schreef:Ik vind het altijd een beetje verwend als mensen zeggen geen water te lusten![]()
Water is ook niks aan maar je hebt het gewoon nodig en hoe meer hoe beter.
saskiakefie schreef:Ik vind het altijd een beetje verwend als mensen zeggen geen water te lusten![]()
Water is ook niks aan maar je hebt het gewoon nodig en hoe meer hoe beter.
Kaatje_S schreef:Ik lust ook geen water, ja alleen als het heel warm is. En echt, ik heb het geprobeerd, maar als ik een flesje water meeneem, dan komt ie vol weer terug en dat kan ik gerust weken volhouden. Doe ik er wat siroop door, hoeft maar heel licht te zijn, dan gaat het wel op.
En tuurlijk, als water ineens het enige vocht nog zou zijn dan drink ik het echt wel, maar zolang ik een keus heb...![]()
Overigens heb ik van een arts geleerd dat je moet drinken als je dorst hebt. De ene dag is dat misschien nog geen liter en de andere dag misschien ruim 2. Maar je moet niet obsessief steeds slokken nemen omdat je denkt dat je continu wat moet drinken, je maag heeft ook rust nodig.