Onderbroek zonder pleinvrees

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: Onderbroek zonder pleinvrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 08:39

Nou blijkbaar heb ik dan een designer poes _O-
Nee maar serieus, ik heb nooit dat er iets naast flapt ofzo als ik een string draag. Vraag me dan juist af, HOE DAN?? _O- _O-

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 09:00

Saskia9 schreef:
Nee maar serieus, ik heb nooit dat er iets naast flapt ofzo als ik een string draag. Vraag me dan juist af, HOE DAN?? _O- _O-

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 10:16

Saskia9 schreef:

Nou als dat stukje dus te smal is, werkt het zich vanzelf door beweging van het lopen er tussen :P

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 11:39

S8903N schreef:
Saskia9 schreef:

Nou als dat stukje dus te smal is, werkt het zich vanzelf door beweging van het lopen er tussen :P

Heb je dan niet gewoon een te kleine maat genomen?
Ik heb nooit dat de string de voorkant erin kruipt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 12:33

Lay_D schreef:

Hoge zeg ik dit netjes...: sommige vrouwen hebben gewoon een rijkelijk belegd broodje rosbief _O-

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 12:47

Ohhh TS ik lig echt iedere keer in een stuip van jouw beschrijvingen, alleen daarom al lees ik hier mee...

sorry ik heb verder niks constructiefs te melden, herken je problemen wel overigens maar niet dagelijks last van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 13:47

Dag niet gelachen is een dag niet geleefd toch? Heb ik mijn doel weer gehaald voor vandaag, tenminste één persoon aan het lachen gekregen :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 13:59

Ik denk wel meer dan 1 haha.
Ik heb dan ook een designer poes volgens jouw omschrijving....
Draag nu zelf graag de naadloze broekjes van Lidl... had even gekeken voor je maar ze staan niet meer op de site. Anders had ik ze wel gedeeld.
Verder nog de hipsters van de primark die volledig katoen zijn.
Als ik iets draag wat niet van katoen is dan ruikt mijn rosbief al snel alsof hij ver over de datum is. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:04

Sure_lee schreef:
Ik denk wel meer dan 1 haha.
Ik heb dan ook een designer poes volgens jouw omschrijving....
Draag nu zelf graag de naadloze broekjes van Lidl... had even gekeken voor je maar ze staan niet meer op de site. Anders had ik ze wel gedeeld.
Verder nog de hipsters van de primark die volledig katoen zijn.
Als ik iets draag wat niet van katoen is dan ruikt mijn rosbief al snel alsof hij ver over de datum is. :r

Gefeliciteerd met je design poesje, lijkt me erg fijn om de boel niet goed te hoeven leggen voor je op de fiets stapt :D

Rosbief over datum wil inderdaad niemand, dalijk klagen ze je nog aan voor dierenmishandeling :Y)

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:09

S8903N schreef:
Lay_D schreef:

Hoge zeg ik dit netjes...: sommige vrouwen hebben gewoon een rijkelijk belegd broodje rosbief _O-

Daar zeg je wel iets ja.
Gezien ik eigenlijk alleen mijn eigen broodje rosbief zie, heb ik weinig andere broodjes bekeken. Maar zoals iedereen anders is, zijn de broodjes rosbief bij alle vrouwen natuurlijk ook anders belegd :Y)
Daar had ik nog niet echt bij stil gestaan, dat er dus vrouwen zijn die rijkelijk belegd zijn en dus last hebben van wat meer vlees in het broekie. Kan me nu wat meer voorstellen dat een string daardoor ook niet voor iedereen fijn is.
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het gaat om iets tussen de billen, maar was de verschillende soorten broodjes rosbief vergeten.
Dus bedankt dat je me hier attent op hebt gemaakt.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:15

Mijn hemel, wat een topic haha. :D
Hoop niet dat er straks foto’s gedeeld worden.
Dan in elk geval graag in spoiler :+

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:15

Hilarisch topic!

Ik bestel mijn ondergoed hier:
https://www.leonisa.com/eu/

Is van oorsprong een merk uit Midden/Zuid-Amerika, en gezien de vrouwen daar ook vaak gezegend zijn een mooie volle derriere (over de rosbief weet ik niks :) ), vallen de broekjes ook meer 'om' de billen.
Ontdekt toen ik daar woonde en gelukkig tegenwoordig ook hier gewoon leverbaar.

Even door de hoop corrigerend ondergoed heenkijken, ze hebben ook 'normale' broekjes met een kantje enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:28

Prachtig topic dit _O-

Helaas ook al ervaring met broekjes die overal gepast en ongepast tussenin kruipen en/of broekspijpjes die opkrullen in je lies.
Uiteraard steeds als je het niet subtiel goed kan trekken. Zoals bij dat iets meer aansluitende jurkje, waardoor je in je lies zo'n mooie aftekening krijgt aan beide kanten. Of hij het paardrijden, kruipt de boel in je spleet/broodje rosbief en kan je niks doen omdat met je hand vol in je poes grabbelen in de les niet bepaald een wenselijke handeling is :+ (of op buitenrit, op een drukke weg met constant langskomend verkeer...)

Edit: ik heb een smalle taille, aardige kont en type "rijbroek" qua billen. Ook figuurcorrigerend ondergoed kruipt met regelmaat omhoog ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:31

Saskia9 schreef:
Daar zeg je wel iets ja.
Gezien ik eigenlijk alleen mijn eigen broodje rosbief zie, heb ik weinig andere broodjes bekeken. Maar zoals iedereen anders is, zijn de broodjes rosbief bij alle vrouwen natuurlijk ook anders belegd :Y)
Daar had ik nog niet echt bij stil gestaan, dat er dus vrouwen zijn die rijkelijk belegd zijn en dus last hebben van wat meer vlees in het broekie. Kan me nu wat meer voorstellen dat een string daardoor ook niet voor iedereen fijn is.
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het gaat om iets tussen de billen, maar was de verschillende soorten broodjes rosbief vergeten.
Dus bedankt dat je me hier attent op hebt gemaakt.

Die bewustwording loopt bij de meeste dames nogal achter. Dit beeld wordt nog veel te veel beïnvloed door de adult entertainment industrie :(

Mocht je je wat verder willen verdiepen in hoeveel verschil er zit tussen de broodjes, kijk dan eens op http://www.greatwallofvagina.co.uk/home

Zelf super lang onzeker geweest en het werk van deze artiest heeft mij echt geholpen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:36

Varekaj schreef:
’...kruipt de boel in je spleet/broodje rosbief en kan je niks doen omdat met je hand vol in je poes grabbelen in de les niet bepaald een wenselijke handeling is...

Niet? Misschien wordt ik daarom dus altijd zo vreemd aangekeken _O-
Mannen komen er trouwens dan weer wel mee weg, even de zaak goed leggen of ongegeneerd aan hun zak krabben, niet eerlijk!

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:37

Precies t zelfde “probleem” maar ik
Draag dan ook altijd strings. Problem solved :P

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:49

Alleen de humor is al genoeg reden om te blijven volgen _O-

Voorlopig heb ik wel een bijzonder beeld bij een broodje rosbief -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 14:50

ikke schreef:
Alleen de humor is al genoeg reden om te blijven volgen _O-

Voorlopig heb ik wel een bijzonder beeld bij een broodje rosbief -O-

You’re welcome :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 15:00

Sloggi maxi slip. Draag ze al wel dertig jaar. Maar kan geen vergelijking maken met strings want die vind ik helemaal niets. Kun je beter geen onderbroek aandoen.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 15:11

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 15:12

Vind het wel heel opvallend hoe oordelend mensen zijn over het dragen van strings "kan je beter geen onderbroek dragen" um ik schijt niet in mijn broek hoor. Misschien dat je na zoveel azijn daar wel last van krijgt maar? En na het moederschap mag het ook niet meer? := Jeetje al heb je een flubberkont laat het lekker zien en draag wat je fijn vind. En al heb je 8 kinderen gebaard dan nog ben je sexy en mag je ook lingerie dragen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 15:17

MarlindeRooz schreef:
Vind het wel heel opvallend hoe oordelend mensen zijn over het dragen van strings "kan je beter geen onderbroek dragen" um ik schijt niet in mijn broek hoor. Misschien dat je na zoveel azijn daar wel last van krijgt maar? En na het moederschap mag het ook niet meer? := Jeetje al heb je een flubberkont laat het lekker zien en draag wat je fijn vind. En al heb je 8 kinderen gebaard dan nog ben je sexy en mag je ook lingerie dragen. :+

Met een string voel ik me niet prettig meer, daar heeft het krijgen van de kinderen wel aan bijgedragen ja, net zoals de flubberkont.
Als jij dat wel durft vind ik dat helemaal geweldig, ik ben niet zo’n held :o

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 15:34

fannetje schreef:
Hier geen string, zit bij mij voor geen meter, maar wel zoektocht gehad naar de juiste slip (vooral met rijden, want dan kun je je kapot rijden met endurance) en hierop uit gekomen:
https://www.kruidvat.nl/anni-rolfi-kato ... /p/2544102

Dit is ook mijn favoriet!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 15:35

S8903N schreef:
MarlindeRooz schreef:

Met een string voel ik me niet prettig meer, daar heeft het krijgen van de kinderen wel aan bijgedragen ja, net zoals de flubberkont.
Als jij dat wel durft vind ik dat helemaal geweldig, ik ben niet zo’n held :o

Ja snap ik, gaat ook niet om jou hoor. Maar meer om dat anderen vinden dat het niet kan. -O- En ik hoef geen kinderen dus die flubberkont komt van mij eerder door een zak chips dan door een baby. _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 15:47

En als je nu eens zelf een onderbroek ontwerpt? Reclametekst: De antikontkruiper, dé slip zonder pleinvrees. :D

Wordt je misschien nog rijk van ook . :))