Nee maar serieus, ik heb nooit dat er iets naast flapt ofzo als ik een string draag. Vraag me dan juist af, HOE DAN??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S8903N schreef:Saskia9 schreef:Nou blijkbaar heb ik dan een designer poes
Nee maar serieus, ik heb nooit dat er iets naast flapt ofzo als ik een string draag. Vraag me dan juist af, HOE DAN??![]()
Nou als dat stukje dus te smal is, werkt het zich vanzelf door beweging van het lopen er tussen
Sure_lee schreef:Ik denk wel meer dan 1 haha.
Ik heb dan ook een designer poes volgens jouw omschrijving....
Draag nu zelf graag de naadloze broekjes van Lidl... had even gekeken voor je maar ze staan niet meer op de site. Anders had ik ze wel gedeeld.
Verder nog de hipsters van de primark die volledig katoen zijn.
Als ik iets draag wat niet van katoen is dan ruikt mijn rosbief al snel alsof hij ver over de datum is.
S8903N schreef:Lay_D schreef:Heb je dan niet gewoon een te kleine maat genomen?
Ik heb nooit dat de string de voorkant erin kruipt.
Hoge zeg ik dit netjes...: sommige vrouwen hebben gewoon een rijkelijk belegd broodje rosbief
Saskia9 schreef:Daar zeg je wel iets ja.
Gezien ik eigenlijk alleen mijn eigen broodje rosbief zie, heb ik weinig andere broodjes bekeken. Maar zoals iedereen anders is, zijn de broodjes rosbief bij alle vrouwen natuurlijk ook anders belegd![]()
Daar had ik nog niet echt bij stil gestaan, dat er dus vrouwen zijn die rijkelijk belegd zijn en dus last hebben van wat meer vlees in het broekie. Kan me nu wat meer voorstellen dat een string daardoor ook niet voor iedereen fijn is.
Ik ging er eigenlijk standaard vanuit dat het gaat om iets tussen de billen, maar was de verschillende soorten broodjes rosbief vergeten.
Dus bedankt dat je me hier attent op hebt gemaakt.
Varekaj schreef:’...kruipt de boel in je spleet/broodje rosbief en kan je niks doen omdat met je hand vol in je poes grabbelen in de les niet bepaald een wenselijke handeling is...
MarlindeRooz schreef:Vind het wel heel opvallend hoe oordelend mensen zijn over het dragen van strings "kan je beter geen onderbroek dragen" um ik schijt niet in mijn broek hoor. Misschien dat je na zoveel azijn daar wel last van krijgt maar? En na het moederschap mag het ook niet meer?Jeetje al heb je een flubberkont laat het lekker zien en draag wat je fijn vind. En al heb je 8 kinderen gebaard dan nog ben je sexy en mag je ook lingerie dragen.
fannetje schreef:Hier geen string, zit bij mij voor geen meter, maar wel zoektocht gehad naar de juiste slip (vooral met rijden, want dan kun je je kapot rijden met endurance) en hierop uit gekomen:
https://www.kruidvat.nl/anni-rolfi-kato ... /p/2544102
S8903N schreef:MarlindeRooz schreef:Vind het wel heel opvallend hoe oordelend mensen zijn over het dragen van strings "kan je beter geen onderbroek dragen" um ik schijt niet in mijn broek hoor. Misschien dat je na zoveel azijn daar wel last van krijgt maar? En na het moederschap mag het ook niet meer?Jeetje al heb je een flubberkont laat het lekker zien en draag wat je fijn vind. En al heb je 8 kinderen gebaard dan nog ben je sexy en mag je ook lingerie dragen.
Met een string voel ik me niet prettig meer, daar heeft het krijgen van de kinderen wel aan bijgedragen ja, net zoals de flubberkont.
Als jij dat wel durft vind ik dat helemaal geweldig, ik ben niet zo’n held