Is een streepje altijd een streepje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:06

DeMolenhoek schreef:
Maar de Nuvaring was natuurlijk wel vervallen. En ook al ging vriend de keren daarvoor voor het zingen de kerk uit kan het prima van het voorvocht komen :) Dus het kan dat zij wel al wat langer effectief zwanger is :)

Respect overigens TS voor jou zelfbeheersing. Was ik jou geweest had ik deze ochtend als een bezetene opnieuw getest :')

Dat zei ik ook al gister; Hebben jullie het alleen 1,5 week geleden gedaan? Want als je zo slordig bent, kan het ook al van een eerdere keer zijn.

Als het nu negatief is en je het toch wel erg leuk had gevonden, zou ik erover gaan praten en als jullie het beiden willen dan ook geen voorbehoedsmiddelen meer gebruiken. Of evt nog even condooms ofzo.

Het gaat mij niet aan en ik hoef de details niet, maar voor het zingen de kerk uit is super onbetrouwbaar en lijkt me ook niet zo fijn altijd.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-20 13:37

superpony schreef:
DeMolenhoek schreef:
Maar de Nuvaring was natuurlijk wel vervallen. En ook al ging vriend de keren daarvoor voor het zingen de kerk uit kan het prima van het voorvocht komen :) Dus het kan dat zij wel al wat langer effectief zwanger is :)

Respect overigens TS voor jou zelfbeheersing. Was ik jou geweest had ik deze ochtend als een bezetene opnieuw getest :')

Dat zei ik ook al gister; Hebben jullie het alleen 1,5 week geleden gedaan? Want als je zo slordig bent, kan het ook al van een eerdere keer zijn.

Als het nu negatief is en je het toch wel erg leuk had gevonden, zou ik erover gaan praten en als jullie het beiden willen dan ook geen voorbehoedsmiddelen meer gebruiken. Of evt nog even condooms ofzo.

Het gaat mij niet aan en ik hoef de details niet, maar voor het zingen de kerk uit is super onbetrouwbaar en lijkt me ook niet zo fijn altijd.

Kan ook eerder geweest zijn hoor. Maar die keer leek me het meest vanzelfsprekende zeg maar :+

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:23

Melewel94 schreef:
Ja daarom, het moet maar net die exacte timing geweest zijn. Het kan, maar het kan ook niet. En met dus zo een wazige uitslagen is alles mogelijk :+

Hoe bedoel je exacte timing? Heb je maar 1 keer seks afgelopen cyclus?

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-20 19:41

Isabel schreef:
Melewel94 schreef:
Ja daarom, het moet maar net die exacte timing geweest zijn. Het kan, maar het kan ook niet. En met dus zo een wazige uitslagen is alles mogelijk :+

Hoe bedoel je exacte timing? Heb je maar 1 keer seks afgelopen cyclus?

Na die laatste keer zat er behoorlijk wat tijd tussen ja, exact weet ik zo niet natuurlijk, hou dat niet bij :+

Melewel94

Re: Is een streepje altijd een streepje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 09:39

Vandaag negatief. Heb er nog eentje liggen, die ga ik bewaren voor aankomende week ergens.

Bloeding is wel heviger, maar in verhouding met mijn normale menstruatie kan ik niet echt zeggen dat ik nu ongesteld ben.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:46

Zat je lang over de termijn van je nuvaring heen?
Ik denk toch dat je een reactie op je eisprong gehad kan hebben. Lijkt me enige logische verklaring.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 09:51

secricible schreef:
Ik denk toch dat je een reactie op je eisprong gehad kan hebben. Lijkt me enige logische verklaring.

Het zal ergens tussen de 4 a 5 weken geweest zijn.

We wachten af :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:52

secricible schreef:

Een zwangerschapstest reageert niet op eisprong. Een ovulatietest wel op zwangerschap.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:54

Lindor92 schreef:
secricible schreef:

Een zwangerschapstest reageert niet op eisprong. Een ovulatietest wel op zwangerschap.

Dat kan zeker wel, ken meerdere voorbeelden daarvan.
Andersom kan ook inderdaad. Waarbij een ovulatietest kan knallen bij een zwangerschap, maar een zwangerschapstest niet zo extreem op LH kan reageren. Kv testen staan er ook echt om bekend.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 09:57

Een tip voor de nuvaring, ik zet altijd de data dat hij eruit en er weer in moet als herinnering in mijn telefoon, op een moment van de dag dat ik weet dat ik waarschijnlijk thuis ben en het dan direct kan doen(in mijn geval vroeg in de ochtend). Zodra ik hem eruit haal zet ik alvast de herinneringen voor de volgende maand in mijn telefoon.
Laatst bijgewerkt door prulletje op 02-10-20 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 10:12

Ben je erg teleurgesteld?

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 10:43

prulletje schreef:
Een tip voor de nuvaring, ik zet altijd de data dat hij eruit en er weer in moet als herinnering in mijn telefoon, op een moment van de dag dat ik weet dat ik waarschijnlijk thuis ben en het dan direct kan doen(in mijn geval vroeg in de ochtend). Zodra ik hem eruit haal zet ik alvast de herinneringen voor de volgende maand in mijn telefoon.

Dit doe ik normaal wel, maar de laatste keer is het me ontgaan denk ik.

MarcoBorsato schreef:
Ben je erg teleurgesteld?

Ik kan er nog niks van zeggen, ik weet nog niet wat het kan zijn :) zou leuk zijn als het zo was, maar als het niet zo is is het niet zo.

Het kan nog alle kanten op.

Ik kan een hele vroege mk gehad hebben die ik, eigenlijk, niet op had hoeven te merken als ik die 1e test niet gehad had en dan had ik gewoon gedacht van ik ben ongesteld met wat kwaaltjes.

Ik kan gewoon zwanger zijn, en de vorige testen waren niet geconcentreerd genoeg

Ik kan, zoals hierboven geschreven, een eisprong gedetecteerd hebben en ik ben nu gewoon ongesteld.

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 11:04

Ik heb bij mijn zoontje een test gedaan, welke positief was, daarna een heftige bloeding gehad wat leek op een mk en toen 2 weken lang negatief getest maar toch zwanger. Uiteindelijk bij de vk was ik al 12 weken zwanger zelfs.
Vertrouw op je lichaam, doe rustig aan en na het weekend even langs de ha als je het niet vertrouwd.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 12:02

Mij is ooit verteld door de gyn, dat vrouwen weleens bevrucht raken, zonder dat het een zwangerschap wordt. Dus geen miskraam nog, maar wel even een korte periode dat iets had kunnen gebeure, maar niet gebeurde. En dat gebeurt vaker dan je denkt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 12:05

Een biochemische zwangerschap is dat :)
Maar dan verwacht je niet dat de test de volgende ochtend alweer wit is.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 12:07

Mijn verhaal lijkt een beetje op dat van jou ts, behalve dan dat ik aan de pil was en niks heb overgeslagen. Daarnaast kan ik eigenlijk helemaal niet zo zwanger worden.
Ik voelde me wat raar toen de menstruatie kwam, andere bloeding dan normaal ook. Toen getest en nog een veel lichter streepje dan dat jij had, echt bijna niet te zien. Na een week nog eens getest, spierwit. Dit heb ik tot 12 weken volgehouden, steeds een witte test, pas toen hield ik een echt duidelijk positieve test in handen. En dit waren testen speciaal van de ha die eigenlijk heel goed zouden moeten zijn. Uiteindelijk snapte ook niemand hoe het kon, maar voor mij was het echt een cadeautje, omdat ik me erbij neergelegd had nooit zwanger te worden, omdat ik het hele medische niet wilde.

Je kunt natuurlijk altijd bloed laten prikken, maar ik weet niet of dat wel uitsluitsel geeft, omdat ik dat toen niet gedaan heb. Verder is het gewoon afwachten, beetje oppassen met wat je doet en eigenlijk geen anticonceptie gebruiken, behalve condoom, vanwege de hormonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 12:18

Wat een mooi verhaal siesjuh *\o/*

Spannend TS ik ben benieuwd!

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-20 12:34

Wauw siesje!

Wat kan het menselijk lichaam toch apart en bijzonder zijn hé :=

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-20 14:07

Zaterdag toch nog getest gehad en negatief. Sinds gisteren ochtend geen bloedingen meer. Heeft ongeveer 3 dagen geduurd dan.

Ik ga er nu gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben :) mocht ik toch kwaaltjes krijgen kan ik alsnog even testen.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 23:13

Vind je het stiekem jammer? Misschien nu toch 'aan het klussen'?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 13:15

Mazida schreef:
Vind je het stiekem jammer? Misschien nu toch 'aan het klussen'?

:7 Dat is nog eens een vraag om hier te stellen.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 13:45

Melewel94 schreef:
Zaterdag toch nog getest gehad en negatief. Sinds gisteren ochtend geen bloedingen meer. Heeft ongeveer 3 dagen geduurd dan.

Ik ga er nu gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben :) mocht ik toch kwaaltjes krijgen kan ik alsnog even testen.

Daarom. Zwanger zijn is geen ziekte en het is welkom, dus als het toch zo is, merk je dat uiteindelijk vanzelf. Vind je het jammer?

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-20 13:51

Nouja, jammer is een groot woord. Had het ontzettend leuk gevonden, maar als het niet zo is, is het niet zo. :)

Was eerder stiekem benieuwd naar de reactie van mijn wederhelft mocht het zo zijn geweest :=
Heel lang riep hij altijd van "ik moet geen kinderen, zodalijk worden die hetzelfde als ik" _O- _O- (met een lach dan natuurlijk)
Maar als dan vrienden op bezoek waren met hun baby, dan stond hij wel boven de wagen te gluren en te spelen :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 14:00

Heb je niet verteld dat je testen hebt gedaan dan?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 14:55

Melewel94 schreef:
Nouja, jammer is een groot woord. Had het ontzettend leuk gevonden, maar als het niet zo is, is het niet zo. :)

Was eerder stiekem benieuwd naar de reactie van mijn wederhelft mocht het zo zijn geweest :=
Heel lang riep hij altijd van "ik moet geen kinderen, zodalijk worden die hetzelfde als ik" _O- _O- (met een lach dan natuurlijk)
Maar als dan vrienden op bezoek waren met hun baby, dan stond hij wel boven de wagen te gluren en te spelen :=

Mijn vriend doet precies hetzelfde, is gek op kinderen, maar wil ze zelf absoluut niet :+