Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:Vandaag uitslag positief gehad
BillyJ schreef:Vorige week negatief getest, koorts bleef, 6dgn later bloedtest, maar niets gek... nu 10dgn later met vlagen nog steeds koorts en inmiddels ook "pijn"/druk aan het borstbeen/ribben, zoals je wel eens hebt als je lang hebt lopen hoesten, alleen, heb ik niet echt een hoest gehad of ...
Zou ik nogmaals naar de dokter gaan en opnieuw laten testen? Of is dit onzinnig?
maj0 schreef:BillyJ schreef:Vorige week negatief getest, koorts bleef, 6dgn later bloedtest, maar niets gek... nu 10dgn later met vlagen nog steeds koorts en inmiddels ook "pijn"/druk aan het borstbeen/ribben, zoals je wel eens hebt als je lang hebt lopen hoesten, alleen, heb ik niet echt een hoest gehad of ...
Zou ik nogmaals naar de dokter gaan en opnieuw laten testen? Of is dit onzinnig?
Mij is door de ggd verteld als je klachten hebt testen. Ben je negatief en je krijgt er nieuwe klachten bij gewoon weer opnieuw laten testen.
Themba schreef:Ik vanmorgen 9:15 getest had om 18:00 de uitslag. Gelukkig negatief.
Ben wel getest met prioriteit ivm werkzaam in de zorg. Moest er een uur voor rijden maar dat vond ik niet zo erg. Nu alleen maar blij dat het negatief is.