Yipee schreef:Goed het gaatje uitspoelen! Mijn gaatje zit er nog steeds. Al is wordt die steeds minder diep gelukkig. Ik spoelde eerst braaf elke maaltijd uit met die ontsteking die ik er had zitten. Nu doe ik het nog steeds 1x per dag. Wil niet dat het gaat dichtgroeien met vieze etensresten erin.
Dus je bent nog wel even bezig met uitspoelen. Zit je wel een paar weken aan vast.
Beterschap!
En waarmee spoel jij het gaatje uit?
. Het andere wondje links onderaan leek vannacht toen de pijnstillers volledig uitgewerkt waren toch wel meer pijn te doen dan de afgelopen twee dagen. Nu ben ik dus aan het twijfelen, ofwel komt het omdat ik de vorige dagen mijn pijnstillers altijd goed op tijd heb ingenomen waardoor ik niet merkte dat het toch nog wel pijn deed, ofwel leek het in verhouding met de ontstoken wond gewoon weinig pijn en lijkt het nu dat de ontstoken wond niks pijn meer doet opeens wel meer pijn, ofwel is het gewoon toch ontstoken
. Twijfels... 
. Zaterdag gaan we met familie op restaurant dus dat wordt nog wat... Je zou mij eens moeten zien eten
.
. En ik heb de wondjes voor het eerst echt goed gezien en het is echt gewoon letterlijk een gat
. Een gat in die zin had ik niet verwacht haha, het is net een tunneltje dat naar achteren loopt.