cinniz123 schreef:Hier mijn ervaring met IPL/OPT
Ik ben begonnen in mei 2019 bij Skimwellness inmiddels Skimbeauty met IPL.
Toen ik er 10 behandelingen had opzitten moest 1 filiaal van hun sluiten en ging ik naar een andere vestiging en toen ik daar mijn twijfels uitsprak over het resultaat na 10 behandelingen kreeg ik te horen dat ik al die behandelingen als verloren moest zien omdat ze veel te laag geflitst zouden hebben.
Ze hadden nieuwe methode met gel en dit zou werken.
4 behandelingen met gel en zag wel iets gebeuren (Zebra patroon)maar kwam steeds weer terug.
5de behandeling met gel en toen bleef het ineens kaal met hier en daar een beetje haargroei maar het groeide veel langzamer.
6de behandeling met gel en hetzelfde verhaal en ineens na 4 weken was het weer in volle glorie terug en nu met de lockdown ertussen ben ik echt voor jan met de korte achternaam geweest.
Ik heb het nog niet laten groeien natuurlijk maar het valt me op dat ik op mijn scheenbeen en mn schaamstreek ook veel meer haar heb terug gekregen *zucht*
Mijn bevinding en ik heb ECHT doorgezet is dat ipl/otp dus niet werkt ook niet met gel en laser heel hoog.
Ze adverteren nu met dat ze de Gentlelase verwachten.
Welke bokkers hebben een laserbehandeling gedaan en na jaren ook echt nog profijt ervan hebben?
En welke laser was dat?
Hier ook dezelfde ervaringen met desbetreffende salon helaas.. op een gegeven moment maar het opgegeven. Erg jammer van het geld, maar ik zag na 1,5 jaar ook nog nul resultaat.
Nu heb ik de Philips Lumea. Gaat wel wat langzamer dan ze beloven, maar i.c.m. scheren ziet het er wel mooi uit nu, en ik hoef minder vaak te scheren. Af en toe paar druppels Ylonn erop (doe daar ook al 2 jaar mee haha) en perfect