Hiraeth schreef:Ik wil het topic niet te ver van het onderwerp laten afwijken, maar richting Martine_R heb ik nog wel een vraag. [Witte vlag] Ik kom in vrede!
Vind jij een persoon die meerdere jaren testosteron heeft toegediend gekregen en bijbehorende een lage stem/baardgroei/e.d. heeft óók een vrouw zolang die persoon een vagina heeft?
Of wat betreft een persoon die zich bijvoorbeeld beschrijft als agender en een borstverwijderende operatie laat doen omdat die persoon daarover dysforie ervaart?
Verandert jouw perceptie van een persoon zodra jij weet wat diegene in zijn broek heeft zitten?
Haha gelukkig want ik wil ook geen haren-getrek. Je kunt het gelukkig met elkaar oneens zijn zonder elkaar af te branden

Maar mij er er geen "vinden" aan, snap je? Als iemand als vrouw geboren is en ze heeft een vagina, dan ís het een vrouw.
Of ze er nu uit ziet als man of niet.
En ja, een vrouw zonder borsten is ook een vrouw

Ik kan alleen naar uiterlijke kenmerken kijken, en weet niet wat iemand in zijn broek heeft zitten natuurlijk, haha.
Nog even als reactie op hierboven: Als iemand Transgender is, zal ik diegene aanspreken als het geslacht zoals hij/zij er uit ziet. Maar los daarvan, feit blijft dat een vrouw die een operatie heeft gehad geen man is, maar een vrouw die een operatie heeft gead.