Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PureSG schreef:mavantos schreef:Toch zijn er minder positief geteste gevallen dan gisteren en minder mensen overleden in vergelijking met gisteren.
Waar kan ik deze informatie vinden?
Karin_deB schreef:Sterkte voor alle zieken
Hier een positieve noot.
Ik ben 2 weken geleden positief getest en ik heb 0.0 klachten.
Petrichor schreef:Kristy zo extreem vind ik dat niet, ik kan mij wel verplaatsen ik de reacties die mensen geven op jouw verhaal. Ik zou er zelf namelijk niet voor kiezen om naar de supermarkt te gaan als ik mij ziek voel en mogelijk Corona heb.
Dat je boodschappen nodig hebt is logisch maar er zijn heel veel manieren om aan boodschappen te komen zonder dat je zelf hoeft te gaan. Ook als het RIVM zegt dat het mag kan je zelf ook nadenken en handelen.
Petrichor schreef:Dat je boodschappen nodig hebt is logisch maar er zijn heel veel manieren om aan boodschappen te komen zonder dat je zelf hoeft te gaan. Ook als het RIVM zegt dat het mag kan je zelf ook nadenken en handelen.
Petrichor schreef:En het gaat maar door. Ze snapt het nu wel. Die oplossing zag ze op dat moment niet. Klaar.Kristy dat jij op dat moment niet hebt gedacht aan een andere oplossing wil dus niet zeggen dat die er niet was. Hoe je het ook went of keert ik vind dat je daarin een misstap hebt gemaakt en ik begrijp de reacties van andere bokkers wel. Verder ga ik er ook geen woorden over vuil maken, ik neem aan dat je het wel snapt.
Echwel schreef:Maar Koruna hij bent toch gewoon naar de garage geweest, bij je vader geweest, boodschappen hedaan terwijl je zoals je zelf zegt Corona hebt.
Niqui schreef:Petrichor schreef:En het gaat maar door. Ze snapt het nu wel. Die oplossing zag ze op dat moment niet. Klaar.Kristy dat jij op dat moment niet hebt gedacht aan een andere oplossing wil dus niet zeggen dat die er niet was. Hoe je het ook went of keert ik vind dat je daarin een misstap hebt gemaakt en ik begrijp de reacties van andere bokkers wel. Verder ga ik er ook geen woorden over vuil maken, ik neem aan dat je het wel snapt.
JudithO schreef:Waarom ben je getest dan, als ik vragen mag? Vanwege werk?
Joltsje schreef:Spannende tijden hoor. Iedereen heeft andere klachten wat het zo ook onzeker maakt.
@karin_deB ben je alweer aan het werk. Vind je jezelf nu ook immuum?