Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimbers schreef:Zorgmedewerkers worden sneller getest nu toch? Iemand al ervaring met wanneer je wel of niet wordt getest?
laraxXxemma schreef:Kimbers schreef:Zorgmedewerkers worden sneller getest nu toch? Iemand al ervaring met wanneer je wel of niet wordt getest?
Wij worden niet getest als röntgenlaboranten omdat we een overvloed aan personeel hebben (omdat overdag eigenlijk niks meer te doen is).
Pas als we een tekort krijgen aan personeel om in te zetten gaan er mensen getest worden. Maar dan moeten er zeker 10 tot 15 man van onze afdeling ziek worden. Zoveel man kunnen we wel missen namelijk dus dan gaan ze gewoon in quarantaine tot ze geen koorts meer hebben.
Maar kan morgen ook zo weer anders zijnzoveel richtlijnen veranderen met de dag.
Hier ook geen thermometer dus ik doe het op werk bij aankomst en bij vertrek.
Astorga schreef:Wel insmeren wanneer je pauze hebt of even niet patientgebonden werk doet.
En voor thuis echt vette producten gebruiken. Ik had laatst iemand die ik met arachide-olie moest insmeren en dat bleek super te werken. Je kan alleen niks meer zolang het moet intrekken.
Giolli schreef:Het probleem is dat alles mega prikt, dus dat wordt tanden bijten.