Goede sportlegging, die niet afzakt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 14:05

_Tarzan schreef:
De broeken van Halara zijn echt heerlijk! Zowel de sportlegging als de sportbroek met touwtjes, beide squat-proof. Ik bestel tegenwoordig al m’n broeken daar en ik draag ze dagelijks ivm werk :D

Ooh die trekken dus wel bij mij op zo’n manier dat ze afzakken :(

Absolem

Re: Goede sportlegging, die niet afzakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 15:48

Halara zakt bij mij ook af.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 17:11

Oh echt? Ik leef in die dingen maar heb er geen last van .. misschien een andere variant?

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 13:19

Ik ben zelf ook helemaal weg van de broeken van Athletic Bees (zag dat ze al genoemd waren). Zakken bij mij (als 1 van de weinige) niet af. Tailleband is mega sterk en je lijkt er gelijk heel slank mee :') . Heb ze nu al wat langer maar de kwaliteit lijkt goed te blijven. Hetzelfde geldt overigens voor Women's Best.
Beide zijn wel een beetje aan de prijs, maar er is regelmatig sale, dus als je site in de gaten houdt, kom je ze snel genoeg tegen voor een leuke prijs :j !

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 13:40

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 11:08

Ik heb verschillende soorten legging, Gymshark, MP, H&M en Puma.
De fijnsten vind ik toch wel die van MyProtein en de fake gymshark van AliExpress :+
De fake zit echt zo veel lekkerder dan de echte gymshark, zakt niet af en voelt als een 2de huid.

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 11:20

Ik lees al een tijdje mee omdat ik naar een goede sport lening opzoek ben voor het hardlopen. Ik vind bijna alles met zakken op de benen voor de telefoon, maar daar kan ik niet aan wennen. Ik blijf die telefoon op het been een irritatie puntje vinden -O- Welke broeken hebben nog een zakje achterop waar een (kleiner model) telefoon in past?

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 11:32

Stronger, in ieder geval de Etna lijn.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 13:01

Vandaag een lesje FIT gedaan in mijn nieuwe legging van stronger. En wat fijn een legging die ik niet hoef op te hijsen.

Ik ga er nog eentje bestellen.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 13:36

Ik heb een legging van Stronger gekocht, was in de aanbieding. Heb hem nog niet gedragen tijdens het sporten, maar tijdens het passen zat hij echt al super lekker

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-24 15:51

Stronger voldoet mij dan weer niet zo goed. Met hardlopen zakt ie af terwijl het wel de juiste maat is. In de sportschool voldoet ie wel.

Fusion vind ik echt heel fijn, die zitten altijd goed.
Tatjanaa schreef:
Ik lees al een tijdje mee omdat ik naar een goede sport lening opzoek ben voor het hardlopen. Ik vind bijna alles met zakken op de benen voor de telefoon, maar daar kan ik niet aan wennen. Ik blijf die telefoon op het been een irritatie puntje vinden -O- Welke broeken hebben nog een zakje achterop waar een (kleiner model) telefoon in past?
Telefoon op het bovenbeen is ook niet mijn ding. Ik heb een tasje bij de Decathlon vandaan voor om mijn middel, werkt prima voor mij.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 13:20

Ik schop dit topic even omhoog :o

Ik ben op zoek naar een goede sportlegging maar die wel redelijk stevig/"spant" thv de buik.
Ik ben namelijk 2 maanden geleden bevallen en heb last van diastase, dus de kinesist raadde corrigerend ondergoed of stevige leggings aan. Dit een beetje als reminder van hey, buikspieren gebruiken.
Ik heb er 1 van gymshark die hieraan voldoet, maar mijn andere gymshark broek is dan weer te los daar.
Heeft er iemand van jullie tips hoe ik kan merken dat ze de buikzone goed ondersteunen? Want zo online kom ik er nie echt aan uit.. Andere merken die aanraders zijn mogen ook natuurlijk :D

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 14:24

Ik vind de stronger rib seamless leggings heel fijn, is een stevige stof en de bang rond de buik is redelijk breed waardoor het hopelijk genoeg steun geeft voor je! Het is niet speciaal corrigeren maar ik vind wel dat het alles mooi strak trekt.

Danij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 15:17

Stronger zakt bij mij ook af, niet fijn! Zeker niet voor die prijs.

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 15:47

Stronger en Bara Sportswear blijven bij mij echt perfect zitten. Met Stronger vind ik met sommige modellen wel de taille erg hoog zitten, ik ben niet zo lang en zeker met een sport bh erbij heb ik echt het gevoel dat het beetje vet dat ik heb allemaal naar 1 plek geduwd worden :') maar dat heb ik ook met een rokje van Stronger en ook weer niet met alle leggings.

Gymshark vind ik wel comfortabel zitten maar zakt wel iets af. Decathlon heb ik eentje van, vind die wel echt veel minder goed en mooi zitten dan mijn andere leggings.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 17:15

Ik heb een paar hardloopleggings van Scapino, 15 euro per stuk, wel saai effen zwart, maar zakken niet af. Zit ook een touwtje in.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 18:22

Je heb van spanx van die tummy control leggings, een vriendin van mij zweert erbij na haar buikwand operatie. Maar volgens mij komen die van haar uit het buitenland en ik vind ze reteduur

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 18:39

Farjen schreef:
Ik schop dit topic even omhoog :o

Ik ben op zoek naar een goede sportlegging maar die wel redelijk stevig/"spant" thv de buik.
Ik ben namelijk 2 maanden geleden bevallen en heb last van diastase, dus de kinesist raadde corrigerend ondergoed of stevige leggings aan. Dit een beetje als reminder van hey, buikspieren gebruiken.
Ik heb er 1 van gymshark die hieraan voldoet, maar mijn andere gymshark broek is dan weer te los daar.
Heeft er iemand van jullie tips hoe ik kan merken dat ze de buikzone goed ondersteunen? Want zo online kom ik er nie echt aan uit.. Andere merken die aanraders zijn mogen ook natuurlijk :D

https://www.gorillawear.com/nl/artikel/ ... gIuivD_BwE

Ik heb nu deze. Valt echt behoorlijk strak. Ik heb nu een M/L maar zou mijzelf normaal niet onder een M/L plaatsen. Hij houdt mijn, na de bevalling gekregen zwemband, flink bij elkaar.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 22:12

Ik had een hele fijne Adidas maar die is na jaren nu echt af, zat heerlijk. Nog een decatlon tot de knie valt mee, only broek zakt ook onwijs af. Ik ga denk ik stronger proberen nu. Valt dat op maat?

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 09:50

Ik vind stronger iets aan de kleine kant vallen. Zie het op vinted regelmatig staan met de opmerking dat het een maat kleiner valt, dat vind ik niet maar ik zit een beetje tussen twee maten in en heb wel echt de grote maat nodig bij Stronger.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 11:11

germie schreef:
Ik heb een paar hardloopleggings van Scapino, 15 euro per stuk, wel saai effen zwart, maar zakken niet af. Zit ook een touwtje in.

Ik ook, zweer bij de hardloopleggings van Scapino. Ondanks blubberbuik na twee kinderen, zitten die echt mooi aangesloten, corrigeren, zakken niet af én met een zakje achterin de band.

Ze hebben ze ook regelmatig in leuke printjes btw.

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 12:50

Cemlys schreef:
Ik had een hele fijne Adidas maar die is na jaren nu echt af, zat heerlijk. Nog een decatlon tot de knie valt mee, only broek zakt ook onwijs af. Ik ga denk ik stronger proberen nu. Valt dat op maat?

Stronger liever één maatje groter kopen :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 12:56

Ik heb verschillende versies geprobeerd die hier op Bokt werden aangeraden. Van de goedkope Scapino zooi tot aan een legging van €150. Die van de Scapino zijn om te janken zo slecht en die van €150 zakken net zo hard af als de rest. Ook de 260 ZoneKnit zit niet fijn, na drie squats hangt het kruis op de knieën.
Op aanraden van een vriendin heb ik die van Adidas geprobeerd, en die zitten goed. Ze zijn niet om aan te zien zo ordinair, ik ben dan ook blij dat ik thuis sport want geen haar op m'n hoofd die eraan denkt daarmee in het openbaar te verschijnen. :') Maar ze kosten geen drol, blijven goed in de was en zakken totaal niet af. Ik heb er meteen vijf bij besteld.
Het gaat om deze broeken.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 14:29

Tazzey schreef:
Ik heb verschillende versies geprobeerd die hier op Bokt werden aangeraden. Van de goedkope Scapino zooi tot aan een legging van €150. Die van de Scapino zijn om te janken zo slecht en die van €150 zakken net zo hard af als de rest. Ook de 260 ZoneKnit zit niet fijn, na drie squats hangt het kruis op de knieën.
Op aanraden van een vriendin heb ik die van Adidas geprobeerd, en die zitten goed. Ze zijn niet om aan te zien zo ordinair, ik ben dan ook blij dat ik thuis sport want geen haar op m'n hoofd die eraan denkt daarmee in het openbaar te verschijnen. :') Maar ze kosten geen drol, blijven goed in de was en zakken totaal niet af. Ik heb er meteen vijf bij besteld.
Het gaat om deze broeken.

Dat is dus ongeveer de broek die ik op de draad versleten heb, bedankt voor de link, ik ga gewoon weer voor m'n ordinaire Adidas denk ik :') (ik ga er wel mee naar sportschool, boeien wat een ander ervan denkt, met een afzakkende broek weet je zeker wat ze denken :'))

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 14:33

Dat is wel een goed punt. Ik ga niet zo goed op die enorme teksten op kleding. Ben geen reclame bord :')
Toen ik nog naar de sportschool ging had ik altijd wat wijdere yoga broeken aan. Maar inmiddels hebben we alle apparaten thuis en is een strakke legging fijner met mijn ems apparaat.