Morganlefay schreef:Escentric Molecules Molecule 01
ik heb de 01 en 02 maar geef de voorkeur aan de 02
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SharonIndezz schreef:Een van jullie de Kenzo world power al geroken? Die is ook heeeeemels![]()
Ik zie ook regelmatig Alien voorbij komen, die vind ik dan weer vreselijk Haha, mooi om te lezen dat iedereen een geur op zijn of haar manier ervaart
Rawr schreef:Hier een lijstje van een man.
Ik heb even gekeken naar m'n plankje, mijn nummer 1 krijg ik héél veel reacties (M/V) op omdat niemand het herkent en die hou ik daarom normaal gesproken ook geheim. Alhoewel ik denk dat als mensen de prijs zien ze hem toch niet zullen kopen.1. Creed - Aventus
2. Viktor & Rolf - Spicebomb Extreme
3. YSL - La nuit de l'homme
4. Dunhill - Icon
5. Jean Paul Gaultier - Le Male ultra
6. YSL - L'Homme L'intense
7. Paco Rabanne - Invictus (totaal uitgegroeid, draag ik niet meer)
8. Bottega Veneta - Illusione (ruikt bij andere mannen helaas beter dan bij mij)
9. Mugler - Alien for men (gekregen maar ik haat de geur, de vrouwelijke variant ruikt veel beter)
Die laatste 3 moet ik maar eens weggeven.
Rawr schreef:DearDarling schreef:Creed Aventus wordt echt heel veel gebruikt hoor!
Nou ik ben nog geen enkele andere man tegengekomen die überhaupt het merk kent maar misschien ligt hem dat aan mijn omgeving/regio. De meeste mensen kijken niet verder dan het assortiment van de Douglas of IPXL.
Blackberry28 schreef:Ik bestel trouwens vaak bij Superwinkel.nl, is toch vaak wel een stuk goedkoper dan de Douglas of Ici Paris. https://www.superwinkel.nl/categorie/10 ... euren.html
Suzanne F. schreef:Blackberry28 schreef:Ik bestel trouwens vaak bij Superwinkel.nl, is toch vaak wel een stuk goedkoper dan de Douglas of Ici Paris. https://www.superwinkel.nl/categorie/10 ... euren.html
Hier heb ik een keer een echt oude parfum van gehad. Rook totaal niet meer naar de echte geur, was duidelijk al oud. Misschien kopen ze restpartijen op ofzo.