Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Maar hoe blijven die bacteriën dan leven? Want als die niet de juiste 'voeding' krijgen, verdwijnen ze weer uit de darmflora.
Als voorbeeld: iemand die altijd maar junkfood eet, heeft een hele andere darmflora als een veganist bijvoorbeeld. Stel dat ik als veganist dus de bacteriën van een junkfood eter in mijn darmen stop met een pilletje, maar ik eet vervolgens nooit junkfood, dan houden die bacteriën het niet vol in mijn darmen.
Snap je wat ik bedoel?
Tibamar schreef:Heeft iemand enig idee of kokosbloesemsuiker low fodmap is? Ik vind op internet zoveel verschillende antwoorden..dacht dat het wel kon maar ik word er super beroerd van (denk iig dat dat het is zou niet weten wat anders)
Iemand ervaring?
xChanelx schreef:Ik kom even binnenvallen met goed nieuws![]()
Sinds maart gebruik ik dagelijks l-glutamine en het effect is bij mij echt groot. Ik heb een veel plattere buik, regelmatigere stoelgang, nauwelijks nog buikpijn/-krampen... Ook heb ik een paar voedingsmiddelen uitgesloten.
Ik wil het graag hier delen omdat er misschien ook anderen zijn die er iets aan hebben.
Spytgnieskje schreef:xChanelx schreef:Ik kom even binnenvallen met goed nieuws![]()
Sinds maart gebruik ik dagelijks l-glutamine en het effect is bij mij echt groot. Ik heb een veel plattere buik, regelmatigere stoelgang, nauwelijks nog buikpijn/-krampen... Ook heb ik een paar voedingsmiddelen uitgesloten.
Ik wil het graag hier delen omdat er misschien ook anderen zijn die er iets aan hebben.
Mag ik vragen wat je hier voor gebruikt en hoe je het inneemt?
balance schreef:Een algemene vraag hier: heeft het wel/niet drinken van voldoende water invloed?
Ik herken de ernstige buikpijn en andere symptomen trouwens ook.