Frozen shoulder, ervaringen & tips

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 17:22

Misschien is dit nog interessant voor mensen hier. Niet invasief of pijnlijk en in veel gevallen wel significante verbetering.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-25 20:48

veneri schreef:
ik lig savonds na het werk vaak in bed tv te kijken, ik zeg dan altijd; ik ga mn arm naar bed brengen.
idd net alsof het niet bij je hoort. (maar je er wel last van hebt)

Deze gedachte heb ik gelukkig niet meer maar kan in bed nog niet zonder mijn gevouwen handdoek in bed en lig ook nog steeds doodstil snachts :')

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 13:03

Voor degene met een administratieve baan en FS; werken jullie door?
Ik heb het ergste achter de rug, na meerdere injecties, een jaar van slapeloze nachten en veel pijn, nu alleen nog zeurende pijn en meerdere keren wakker per nacht omdat ik niet goed kan liggen.vermoedelijk nu in fase 2.
Op een week ziekte door de pijn klachten en 2x griep, ben ik volledig aan het werk gebleven.
Ik merk dat ik erg moe en prikkelbaar ben geworden. Slaap slechter (lig nu weer uren wakker) veel hoofdpijn en huil snel.
Ik wil mij nu aan het eindr van de fs klachten niet alsnog ziekmelden,maar ik ben erg hard voor mijzelf.
Bijna 2 weken verlof in het vooruitzicht. Maar ik leef van weekend naar weekend en verlog naar verlof kan niks leuks doen door de beperking van de fs en lig savonds na het eten op bed tv te kijken met een kussen onder mijn arm.
Dat is nu mijn leven....doorbijten,of toch voor mezelf kiezen nu?

snorkel1986

Re: Frozen shoulder, ervaringen & tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 13:57

Ik heb het gekregen na een operatie dus werkte op dat moment niet bel wel weer begonnen toen met 2x per week paar uurtjes op kantoor en heb nu groenlicht gekregen om ook op de werkvloer(mij normale werk) weer rustig te beginnen 2 uurtjes max 2x per week ( ook ivm de operatie die ik gehad heb) hoop dan als alles zo door gaat ook eind vanhet jaar weer op mijn jonge paard te klimmen ( staat al meer als jaar stil dan..( niet onder zadel)

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 14:47

Veneri, ik heb me toevallig afgelopen week half ziekgemeld.. halverwege de dag is het bij mij wel klaar, ik krijg steken en pijn in mijn bovenarm. De beweging toetsenbord muis gaat moeizaam en wil dan niet meer, daarbij til je toch steeds iets je schouder op en dat verkrampt helemaal na een paar uur

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-25 16:34

Ik werk niet op kantoor dus daar kan ik geen mening over geven. Ik werk zelf in een bouwmarkt op de verf afdeling.
Ik kon niet altijd alles doen maar heb al die tijd doorgewerkt. Vorige week wel 2 dagen thuis gebleven ivm griep.
Is het altijd slim geweest? Nee waarschijnlijk niet. Maar gelukkig een heel fijn team die altijd wilde helpen, of me op mijn mieter geven als ik iets eigenwijs toch zelf wilde doen.