Sizzle schreef:TS, als volgende week je nieuwe baan begint zou ik wel overwegen om je nieuwe leidingevende te laten weten dat je misschien je hand niet vol mag gebruiken. Dan is het minder een verrassing en kunnen ze het inwerken misschien anders indelen voor de zekerheid. Ik weet natuurlijk niet wat voor werk het is, misschien kan het ook gewoon met links.
Ze hoeven niet te weten dat het al even speelt. Gewoon informeren dat je deze week met pijnklachten zat.
Ik ga me bezig houden met reserveringen dus voornamelijk achter de computer, gelukkig rustig week dus. Maar ik ga het zeker wel de eerste dag even bespreken met haar. Ik zal toch afspraken moeten gaan maken om naar mijn hand te laten kijken, maar als dat om 8 uur al kan in de ochtend ben ik misschien hooguit iets later, dan kan ik misschien ook wat langer blijven. Het is een kantoorbaan en moet offertes gaan opstellen dus die optie zal er best zijn om mijn uren te maken.
Polly schreef:ik vind het vooral schokkend dat je bij veel huisartsen pas einde van de week terecht kan.
Nou werk ik zowel op de HAP als op een dagpraktijk en de HAP is hier heel erg bezig met alleen de spoed naar de HAP en de rest voor de eigen huisarts. Wij moeten ook tot 17u bereikbaar zijn en als iemand om 16.50 belt met spoed moeten we die echt zelf nog zien. We proberen de meeste mensen ook op de dag zelf te plannen waar mogelijk maar dat er een week tussen bellen en afspraak zit bij sommige praktijken daar schrik ik wel van hoor.
Ik gok dat ze gewoon te vol zitten. Mijn praktijk is gesloten voor inschrijvingen, maar het is een buurt met veel ouderen en jonge gezinnen dus de huisarts is nu eenmaal veel nodig.. En helemaal als je eigen HA met vakantie is en die mensen bij een vervanger (ook een HA in hetzelfde gebouw) terecht moeten..