edit: Opgezocht. Nee nog niet gedaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanne1987 schreef:Klopt, alleen is dat voor mn hypermobiliteit niet aan te raden. Moet box squatten met onderbenen zo recht mogelijk en niet voorbij de tenen
Needje schreef:Zie niet waarom je dit alleen kan doen als je ver gevorderd bent. Met het juiste gewicht voor jou kan het je toch in alle fases helpen?!
enzino schreef:Needje schreef:Zie niet waarom je dit alleen kan doen als je ver gevorderd bent. Met het juiste gewicht voor jou kan het je toch in alle fases helpen?!
Eerder gepost in een andere topic (specificity continuum):
[ [url=m/Y1OKo0.png]Afbeelding[/url] ]
Waarom een wobble squat doen als je ook een oefening kan doen die meer overdracht heeft naar je doel?
(hele post hier: enzino @ [MWS] Naar de sportschool! )
Maanlicht schreef:Het ligt er ook aan wat je doel is natuurlijk. Ik vind het voor de diversiteit leuk om ook dit soort dingen mee te pakken. Doe ze misschien eens in de maand denk ik.
Eulogy schreef:Ik zie er ook het nut niet zo van in, maar ik hou het sowieso liever bij de basics.
Je deed ook nog niet zo heel lang uberhaupt barbell squats toch Maanlicht? Dan zou ik me persoonlijk eerst daarop focussen maar dat is natuurlijk aan jezelf
Joanne1987 schreef:Maar knieën mogen sowieso nooit voorbij de tenen zover ik begrepen heb en ...