Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kosseh schreef:Ik ben gister na een 1,5 jaar ook maar weer gaan skeeleren.
Vorig jaar m'n enkelbanden ingescheurd. Ondanks m'n hoge stevige schoenen toch nog erg veel last er van na een stukje skeeleren. Nu zelfs weer zo veel last dat elke pas weer zeer doet.
Iemand ervaring met skeleren met brace om? Kan dat, krijg je dan geen druk plekken?
Toch gister genoten van het rustige rondje. 19 km in een uur en 20 min.
kosseh schreef:Ik ben gister na een 1,5 jaar ook maar weer gaan skeeleren.
Vorig jaar m'n enkelbanden ingescheurd. Ondanks m'n hoge stevige schoenen toch nog erg veel last er van na een stukje skeeleren. Nu zelfs weer zo veel last dat elke pas weer zeer doet.
Iemand ervaring met skeleren met brace om? Kan dat, krijg je dan geen druk plekken?
Toch gister genoten van het rustige rondje. 19 km in een uur en 20 min.
kosseh schreef:Bedankt voor de tips. Denk dat ik maar ga kijken of m'n brace er inpast.
Met basketbal, schaatsen(lage schaatsen) en zelfs soms bij de paarden draag ik die. Dacht dat het met een hoge strakke schoen niet hoefde, maar helaas.
Opbouwen heb ik nooit gedaan... elk jaar begin ik met dit rondje. Na de 1ste km voel ik m'n enkel al. Maar die voel ik ook wanneer ik gewerkt heb.
Heb ook niet het idee dat opbouwen hoeft. Geen spierpijn of iets ervan.
Balen dat je voet nu openligt Neverland
chanelle14 schreef:Ohhh, ik zou toch ook eigenlijk wel heel erg graag weer willen beginnen!
Al een beetje rond gekeken op het internet, maar helaas staat er tweedehands niet echt iets in de buurt in maat 39 te koop.
Vind het toch wel weer lastig om zoiets op de gok te kopen, maar misschien dat als ik ze voor een leuk prijsje kan vinden dat ik het maar gewoon moet proberen..![]()
Ik woon alleen in een heuvelrijk gebied (bij Arnhem) en moet hoe dan ook vanaf mijn huis altijd een stuk naar beneden.
Even kijken hoe ik dat ga overleven.
zigranta schreef:chanelle14 schreef:Ohhh, ik zou toch ook eigenlijk wel heel erg graag weer willen beginnen!
Al een beetje rond gekeken op het internet, maar helaas staat er tweedehands niet echt iets in de buurt in maat 39 te koop.
Vind het toch wel weer lastig om zoiets op de gok te kopen, maar misschien dat als ik ze voor een leuk prijsje kan vinden dat ik het maar gewoon moet proberen..![]()
Ik woon alleen in een heuvelrijk gebied (bij Arnhem) en moet hoe dan ook vanaf mijn huis altijd een stuk naar beneden.
Even kijken hoe ik dat ga overleven.
En bij de kringloopwinkels?