Goed, klaag modus weer uit!
@filou, in principe zeggen ze altijd dat yoga een levensstijl is en niet zozeer om het flexibel worden
. Maar ik snap wat je bedoeld, het is toch wel een beetje het verwachte resultaat bij yoga! Mijn flexibiliteit is ontzettend dag afhankelijk. Merk wel dat ik langzaam sterker wordt, al zijn daar vast snellere manieren voor
.
Ik hou morgen nog even rust en in de middag even low-key rekken. Dan ga ik zondag eens kijken of ik, mijn longen en mijn arm weer samen kunnen paardrijden. Paard kijkt zo hoopvol als de zadelkast open gaat.. Ze bindt nog net niet zelf haar zadel om.. 
Ik wil toch eens een echte marathon gelopen hebben, en deze heeft wel een hele mooie storytelling erachter liggen én is dit jaar een jubileum. Ik lijk wel gek, maar het spreekt me serieus aan hoe langer ik erover denk..
Nu alleen nog kiezen tussen 5, 10 en de 16 kilometer.. Ik twijfel.. Wat denken jullie?
Ik denk mensen die parttime werken of moeders die niet werken? Of mensen met nachtdienst? Denk dat dat voor de weekenden misschien weer anders is. Misschien dat mensen die doordeweeks de hele week werken dan in het weekend juist niet komen? Onze gym is ook maar tot 1600 uur open in het weekend. En opent ook pas later..