Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rina schreef:O ik heb er al weer sinds december plezier van. Toen begon ineens wat te bloeien en liep ik weer fijn te niezen en hoesten. Nu staat de hazelaar in bloei, dubbelop plezier, die samen met gras en mais reageer ik het heftigste op.
Alwiene schreef:Bedankt voor je reactie! Stom zeg, dat het zo heftig kan zijn. Heb net al even gegoogled op oogdruppels op recept, maar schijn je droge ogen van te kunnen krijgen en ik ben daar al enorm gevoelig voor met name 's nachts dus ben daar erg huiverig voor. Weinig geruststellend om te horen dat je er het hele hooikoortsseizoen last van hebt gehad
@Zertab, slim van je. Ik ben sowieso brildragend van opstaan tot naar bed gaan dus die bescherming heb ik wel, maar misschien toch dat het met knuffelen met de hond misgaat ofzo?
Amado7 schreef:Hier hielpen de oogdruppels ook maar weinig. Heb je niks anders tegen de hooikoorts? Ik heb algemene allergie tabletjes die je alleen bij last hoeft te slikken en die helpen eindelijk.
Zertab schreef:@Alwiene: Dat zou best kunnen! En gewoon tegen de jeuk een nat washandje op je oog leggen? Misschien verlicht dat wat.
Wat ik ook ergens las is dat het kan helpen om vaseline onder je neus te smeren, dan blijven de pollen daaraan plakken. Misschien helpt het ook om het onder je ogen te smeren?
OlleBolle schreef:Ik ga nu samen met mijn KNO starten met Immunotherapie tegen boom- en graspollen, hopelijk gaat dat bij mij iets doen, want ik kan gewoon niet meer door mijn neus ademen...