mingming schreef:Ik ga in juli een workshop doen van Marion Crampe!!!! Ik kan het niet geloven haha, zo veel zin in
Ik was te laat

Mooie jade! Ik ben zo slecht in een jade split. Ik heb er geen grip in

@Banjer: Leeuwarden vind ik te ver voor mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mingming schreef:Ik ga in juli een workshop doen van Marion Crampe!!!! Ik kan het niet geloven haha, zo veel zin in
mingming schreef:@Blingh, dat is inderdaad wel goede manier van lesgeven door dezelfde dingen op verschillende niveaus aan te bieden
@Margooo, hoe vind you dfyp en rasalila? Ik vind rasalila eigenlijk net te ver weg, ik woon echt in het puntje van zuidoost. Ik heb nu een paar keer bij pdf oost getraind en het is wel leuk, maar de lessen vind ik eigenlijk echt te vol.
@Banjer ooooh, Leeuwarden is echt veel te ver voor mij haha, maar wel tof. Ga jij erheen?
Ik ga in juli een workshop doen van Marion Crampe!!!! Ik kan het niet geloven haha, zo veel zin in
En gisteren voor het eerst een jade (variatie) gedaan (ik heb echt moeite met de jade en deze was makkelijker vond ik). Ik ben absoluut niet lenig dus dit is het verste wat ik kom
[ [url=m/D69TLR.jpg]Afbeelding[/url] ]
VeronicaM schreef:Yaella, ik heb via de email begrepen dat er nog een workshop bij komt van Marion Crampe. Weet niet welke, maar hopelijk kan je er dan wel bij zijnIk ga naar haar signature moves workshop, was wel optijd gelukkig.
Pdfa in noord is vaak een stuk rustiger dan in Oost. Ik train in Noord, vind ik fijner dan in Oost (en Oost is voor mij dan weer te ver eigenlijk).
Unicorn, wat vervelend van je blessure. De twisted grip blessures, die zijn er helaas regelmatig, wel wordt er veel meer aandacht aan besteed dan "vroeger" om blessures te voorkomen heb ik het idee (meet bekendheid van blessure gevoelige moves).
Net lekker op wintersport geweest, morgen weer het trainen oppakken. Ga sinds lange tijd weer eens een wedstrijdje mee doen. Liep voor me vakantie erg vast in mijn act, hopelijk heeft even een weekje off me inspiratie goed gedaan
Banjer schreef:Tatjana lijkt me ook een hele leuke om les /workshop van te hebben...of Yvonne Smink
mingming schreef:Omg, als ik ooit een workshop van Yvonne kan volgen![]()
Gisellepoleart kom ik weleens tegen, maar ik weet eigenlijk niet precies wat haar stijl is.
Tatjana is ook super gaaf, maar ik doe wel minder vaak exotic dus een exotic workshop zou ik niet zo snel volgen!
Ik ga denk ik kijken bij pole evolution, helaas deed mijn studio niet mee aangezien dat stick2dance was en we dus niet meer bestaanDoe jij wel mee?