Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Morgen terug naar de huisarts voor controle, de bloeding die ik had was mijn menstruatie voor zover je dat zo kan noemen.
Mijn humeur is wel veranderd, ik weet alleen nog niet zo goed of dat positief is of niet. Met de pil had ik helemaal geen humeur, ik was de hele dag door zombie. Nu was ik gisteren heel chagerijnig omdat ik mij gruwelijk verveelde, maar soms moet ik ook even huilen omdat ik verdrietig ben om iets. Maar gelukkig heb ik ook wel weer vrolijke momenten. Ik heb dus weer een humeur maar ik weet nog niet zo goed of dat positief is of niet..
bamisalami schreef:En heeft er toevallig iemand ervaring die en de koperspiraal gehad heeft en de mirena en die daardoor kan zeggen wat voor- en nadelen van beide spiraaltjes zijn. En welke dan de voorkeur heeft? Dank alvast!
emilyslaluna schreef:Petrichor schreef:Morgen terug naar de huisarts voor controle, de bloeding die ik had was mijn menstruatie voor zover je dat zo kan noemen.
Mijn humeur is wel veranderd, ik weet alleen nog niet zo goed of dat positief is of niet. Met de pil had ik helemaal geen humeur, ik was de hele dag door zombie. Nu was ik gisteren heel chagerijnig omdat ik mij gruwelijk verveelde, maar soms moet ik ook even huilen omdat ik verdrietig ben om iets. Maar gelukkig heb ik ook wel weer vrolijke momenten. Ik heb dus weer een humeur maar ik weet nog niet zo goed of dat positief is of niet..
Ik ben van mening dat emoties, zowel positief als negatief, beter zijn dan geen emoties hebben. Het is menselijk om je eens te vervelen, of eens te huilen.
Misschien ben je het niet gewend en vind je het daarom vervelend?