Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rytir schreef:Petrichor schreef:Ojaa, kan ik gewoon zelf met de auto terug als ik de spiraal heb laten zetten?
Ik ben in de auto gestapt en meteen door naar mijn werk gereden.
cp112 schreef:justdiesel"
[quote="Mona81 schreef:Die novasure vind ik zo heftig klinken zeg... Hoe zit het eigenlijk met vergoeding van sterilisatie en de novasure behandeling?
Ik vond er niks heftigs aan, had het veel eerder al moeten doen![]()
Bij mij is het volledig vergoed, maar ik heb het dan ook al een jaar of 9 a 10 geleden laten doen.
Azmay schreef:Petrichor schreef:Heeft de Mirena hormonen?
Ja,dat zorgt erbij veel mensen wel voor dat ze niet meer ongesteld worden.
Tegenwoordig heb je ook de Kyleena, die is kleiner en heeft nog minder hormonen (echt maar een fractie van de pil bijvoorbeeld, dat is met de mirena ook al veel minder). Ook met die spiraal word ik niet meer ongesteld. Voel hem alleen zitten na eh, diepgaande liefde
akishino schreef:Is bij mij door de mirena alleen maar erger geworden, kilo's zijn eraan gevlogen en altijd trek. Maar buiten dat vindt ik de mirena ideaal.
Suzanne F. schreef:Lijkt mij niet het meest voor de hand liggend eigenlijk. Heb je weleens magnesium tabletten geprobeerd voor een tijdje? Dat werkt ook goed voor je spieren.
Petrichor schreef:Oei ik had nog nooit gehoord van magnesium te kort, maar de symptomen heb ik allemaal.
Ik eet ook vrijweinig van de dingen die goed zijn voor een te kort aan magnesium. Ik denk dat het dus alles bij elkaar is, de pil die een te kort sneller veroorzaakt + plus nauwelijks eten van dingen waar magnesium in zit.