Is dit veilig seks?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:50

beatje schreef:
Volgens mij is de beste anticonceptie een topic op bokt openen over anticonceptie :')
Ts is volgens mij nu op weg naar het klooster :D

_/-\o_

Amber_anne

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:57

Oh god krijg na dit topic meteen flashbacks naar de eerste keer _O-

Was ook de enige keer met die jongen en het enige wat ik maar bleef denken is dat die wel een hele grote banketstaaf had :=

Ts we duimen voor je :)F

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:58

Amber_anne schreef:

Was ook de enige keer met die jongen en het enige wat ik maar bleef denken is dat die wel een hele grote banketstaaf had :=

Ik vind de bokt correctie op l*l in dit geval wel heel toepasselijk _O-

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:59

Ik dacht eigenlijk dat dit topic was geopend door een meid van een jaar of 14. := Ts, als je de pil netjes slikt is de kans heel klein dat je zwanger zult raken. Natuurlijk is het het meest veilig om een condoom erbij te gebruiken, ook ivm een soa. (En bespaart je de rotzooi van zijn kwakje), maar die keuze is aan jullie zelf. Als je besluit het zonder condoom te doen maar je kansen wilt verkleinen kan je er altijd voor zorgen dat hij niet in je klaarkomt.

Verder, veel plezier ts en heb er niet teveel verwachtingen van. :j Goede seks komt met oefening en durf vooral aan te geven wat je wel en niet fijn vindt

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:01

Resistance schreef:
Amber_anne schreef:

Ik vind de bokt correctie op l*l in dit geval wel heel toepasselijk _O-

_O- _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:02

_San87_ schreef:
_Dracarys schreef:
Maar het zaad is toch niet meteen weg na het plassen? Tenminste, je bent neem ik aan niet volledig uitgelekt dan. Tijdens het slapen komt er nog wel eens wat naar buiten kruipen :+ dat kan dan evengoed weer bij je urine buis gaan zitten.

Daarom douchen na de seks. En als je te lui bent een mogelijke ontsteking of schimmelinfectie op de koop toe nemen :7.

Ik ga sowieso altijd douchen na de seks, als ik ergens vreselijk vies van ben is het wel sperma. Wat een rotzooi is dat!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:05

Voor zover ik weet is plassen na seks verstandig omdat je tijdens de daad bacteriën in je plasbuis wrijft. Heeft niet zo heel veel met sperma te maken want dat lekt er inderdaad na het plassen nog steeds uit.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:06

Douchen doe ik niet hoor, plassen nog net wel.
Ik ben na seks net een man, val bijna onmiddelijk in slaap :D

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:11

_San87_ schreef:
_Dracarys schreef:
Maar het zaad is toch niet meteen weg na het plassen? Tenminste, je bent neem ik aan niet volledig uitgelekt dan. Tijdens het slapen komt er nog wel eens wat naar buiten kruipen :+ dat kan dan evengoed weer bij je urine buis gaan zitten.

Daarom douchen na de seks. En als je te lui bent een mogelijke ontsteking of schimmelinfectie op de koop toe nemen :7.

Of een condoom gebruiken :D

TS heel goed en dapper dat je dit vraagt, helaas zit er -nog steeds- een taboe op seks. Jammer.
Condoom én pil is de meest veilige manier voor seks.

Leeftijd voor een eerste keer maakt niks uit. Iedereen heeft zijn eigen tempo. Doe niks wat je niet fijn vindt, het moet leuk zijn en blijven. Dat is het belangrijkste.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:16

Man, wat is dit goed leesvoer in je pauze.

Lekker double dutch gaan. :) Dus pil en condoom samen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:25

KimD schreef:
Ik ga sowieso altijd douchen na de seks, als ik ergens vreselijk vies van ben is het wel sperma. Wat een rotzooi is dat!

Ís?? Je kan vinden wat je víndt uiteraard. Dat is subjectief; anderen (zitten vast niet op Bokt _O-
) vinden het zelfs lékker.
Wat extra info:
- Sperma wordt bij contact met water een vele malen lastiger spul, helemaal als je niet gladgeschoren bent. Afvegen met papiertje en douchen als het opgdroogd is, is minder ´vies´.
- Sperma is maar hóóguit een theelepeltje. Alles meer is van jezelf. Wat dat laatste betreft kan het tot handdoeken klaarleggen theekópjes gutsen.

Terug naar het onderwerp; er zijn ook niet-latex condooms die dus niet naar latex ruiken. Wingman vind ik zelf erg prettig. Beter; het minst vervelend.
Heb een übergrooooote pot staan voor algemeen gebruik opdat mijn zoon (16) er naar behoefte uit kan graaien wanneer zonder dat het helder is indien hij dat niet wil.
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 29-11-18 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:27

Iedereen hier huilen over dat kwakje in je euh warmte... Dan haal je hem er toch eerder uit of ben ik nou de enige die dat handiger vindt (mocht je niet double Dutch doen)? :+

Het feit dat iedereen sex zegt alsof het een Amerikaanse soap over seks is. Hahaha. We praten hier gewoon ABN hoor. :')

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:31

AlwaysH schreef:
Iedereen hier huilen over dat kwakje in je euh warmte... Dan haal je hem er toch eerder uit of ben ik nou de enige die dat handiger vindt

Er is ook anaal. Dan naar het toilet en hoppa.
Blijf je nog maagd ook.

Wat het ´veilig´ betreft is de enige echt veilige sex via de telefoon of internet.
Er is alleen een gradatie van veiligheid.
Zoals hier ook al aangegeven is een SOA test ook alleen maar een momentopname. Goed om te laten doen/weten doch heel beperkt houdbaar.

Bepaal voor jezelf wat je een acceptabel risico vindt en geniet.
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 29-11-18 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:33

Loop je wel zes dagen krom, maar dat is maar een detail... :=

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:38

AlwaysH schreef:

Je weet dat er een homoseksuele gemeenschap volop gemeenschap heeft zonder krom te lopen?!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:40

Daphara schreef:
beatje schreef:
Volgens mij is de beste anticonceptie een topic op bokt openen over anticonceptie :')
Ts is volgens mij nu op weg naar het klooster :D

_/-\o_

Wahahahaha..... Geweldige reactie dit!!! _/-\o_

Ff zonder dollen, geniet lekker met elkaar TS en ben je onzeker over je anticonceptie dan gebruik je er gewoon een condoom bij. Have fun!!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:41

Huertecilla schreef:
AlwaysH schreef:

Je weet dat er een homoseksuele gemeenschap volop gemeenschap heeft zonder krom te lopen?!

Was een grapje, je hoeft er niet homoseksueel voor te zijn hoor. Haha.'
En ja klopt, dat weet ik. :j

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:53

AlwaysH schreef:

:') :') :') :') _O- _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:25

sanso schreef:
_San87_ schreef:

TS heel goed en dapper dat je dit vraagt, helaas zit er -nog steeds- een taboe op seks. Jammer.

Leeftijd voor een eerste keer maakt niks uit. Iedereen heeft zijn eigen tempo. Doe niks wat je niet fijn vindt, het moet leuk zijn en blijven. Dat is het belangrijkste.

Ja die latexgeur is heel prettig ;(.

Gewoon lekker douchen :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:26

AlwaysH schreef:
Iedereen hier huilen over dat kwakje in je euh warmte... Dan haal je hem er toch eerder uit of ben ik nou de enige die dat handiger vindt (mocht je niet double Dutch doen)? :+

Het feit dat iedereen sex zegt alsof het een Amerikaanse soap over seks is. Hahaha. We praten hier gewoon ABN hoor. :')
In je warmte? Wat?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:27

Ze bedoelt in je vagina.

Of poes. Om het beestje maar bij de naam te noemen. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:28

upendo schreef:
Ze bedoelt in je vagina.

I know. Maar waarom in godsnaam van die rare benamingen... Noem t beestje gewoon bij de naam.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:30

Ik vind dat 'seks is zoooo speciaal' en 'ja je maagdelijkheid weggeven kan maar 1 keer' echt walgelijk. En dit wordt ook vooral aan vrouwen verteld uiteraard. Bij mannen is het toch vooral, 'ja de eerste keer is niet zo goed en waarschijnlijk kom je te snel :')'. Mijn vorige partner was nog maagd toen ik hem leerde kennen, uiteindelijk heb ik het uitgemaakt. Echt letterlijk niemand die zegt 'oh wat zielig, hij is zijn maagdelijkheid kwijt geraakt aan iemand die hem gedumpt heeft'

Ja seks kan heel bijzonder voelen, maar soms is het ook gewoon leuk en lekker. Verder heeft echt letterlijk alles en iedereen seks, dus wat er dan precies zo bijzonder aan moet zijn :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:31

_San87_ schreef:
upendo schreef:
Ze bedoelt in je vagina.

I know. Maar waarom in godsnaam van die rare benamingen... Noem t beestje gewoon bij de naam.

Vind ik ook hoor, je maakt er een ding van dan.
Geef regelmatig seksuele voorlichting aan jongeren hier op de groep. Anders wordt het zo'n juf Ank verhaal. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:33

_San87_ schreef:
sanso schreef:

Ja die latexgeur is heel prettig ;(.

Gewoon lekker douchen :).

Dat vind jij :)

Ik vind ze ideaal en het merk wat wij gebruiken, ruik ik niet eens meer. Kwakje meteen opgeruimd en ik voel mij niet ontzettend ranzig. Want zelfs na douchen voelde ik mij nog smerig.