beatje schreef:Volgens mij is de beste anticonceptie een topic op bokt openen over anticonceptie![]()
Ts is volgens mij nu op weg naar het klooster

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Amber_anne schreef:Oh god krijg na dit topic meteen flashbacks naar de eerste keer![]()
Was ook de enige keer met die jongen en het enige wat ik maar bleef denken is dat die wel een hele grote banketstaaf had![]()
Ts we duimen voor je
Ik vind de bokt correctie op l*l in dit geval wel heel toepasselijk
_San87_ schreef:_Dracarys schreef:Maar het zaad is toch niet meteen weg na het plassen? Tenminste, je bent neem ik aan niet volledig uitgelekt dan. Tijdens het slapen komt er nog wel eens wat naar buiten kruipendat kan dan evengoed weer bij je urine buis gaan zitten.
Daarom douchen na de seks. En als je te lui bent een mogelijke ontsteking of schimmelinfectie op de koop toe nemen.
_San87_ schreef:_Dracarys schreef:Maar het zaad is toch niet meteen weg na het plassen? Tenminste, je bent neem ik aan niet volledig uitgelekt dan. Tijdens het slapen komt er nog wel eens wat naar buiten kruipendat kan dan evengoed weer bij je urine buis gaan zitten.
Daarom douchen na de seks. En als je te lui bent een mogelijke ontsteking of schimmelinfectie op de koop toe nemen.
KimD schreef:Ik ga sowieso altijd douchen na de seks, als ik ergens vreselijk vies van ben is het wel sperma. Wat een rotzooi is dat!
AlwaysH schreef:Iedereen hier huilen over dat kwakje in je euh warmte... Dan haal je hem er toch eerder uit of ben ik nou de enige die dat handiger vindt
Daphara schreef:beatje schreef:Volgens mij is de beste anticonceptie een topic op bokt openen over anticonceptie![]()
Ts is volgens mij nu op weg naar het klooster
sanso schreef:_San87_ schreef:
Of een condoom gebruiken![]()
TS heel goed en dapper dat je dit vraagt, helaas zit er -nog steeds- een taboe op seks. Jammer.
Condoom én pil is de meest veilige manier voor seks.
Leeftijd voor een eerste keer maakt niks uit. Iedereen heeft zijn eigen tempo. Doe niks wat je niet fijn vindt, het moet leuk zijn en blijven. Dat is het belangrijkste.
AlwaysH schreef:In je warmte? Wat?Iedereen hier huilen over dat kwakje in je euh warmte... Dan haal je hem er toch eerder uit of ben ik nou de enige die dat handiger vindt (mocht je niet double Dutch doen)?![]()
Het feit dat iedereen sex zegt alsof het een Amerikaanse soap over seks is. Hahaha. We praten hier gewoon ABN hoor.
_San87_ schreef:upendo schreef:Ze bedoelt in je vagina.
Of poes. Om het beestje maar bij de naam te noemen.
I know. Maar waarom in godsnaam van die rare benamingen... Noem t beestje gewoon bij de naam.
_San87_ schreef:sanso schreef:
Of een condoom gebruiken![]()
TS heel goed en dapper dat je dit vraagt, helaas zit er -nog steeds- een taboe op seks. Jammer.
Condoom én pil is de meest veilige manier voor seks.
Leeftijd voor een eerste keer maakt niks uit. Iedereen heeft zijn eigen tempo. Doe niks wat je niet fijn vindt, het moet leuk zijn en blijven. Dat is het belangrijkste.
Ja die latexgeur is heel prettig.
Gewoon lekker douchen.