Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siamsmeesje schreef:Wel, Juttertje, je doet het prima! Ook uitstekend geschikt om bij te studeren, oftewel veel effect zonder te moeten/kunnen kijken. En je inaudible gefluister is uitstekend
@Castilja, het geluidsprobleem is opgelost
Ik heb serieus zitten genieten vanmiddag tijdens het werkcollege
Jullie zijn dus beiden toegevoegd aan m'n lijstje favorieten
Castilja schreef:Whoo en whoo! Wat lief!
Ja fijn dat dat geluid opgelost is, gewoon een stomme instelling op mijn Tascam maar dat moet je ff weten
Michelleex schreef:Yaay, ASMR topic.
Iets wat eigenlijk toch een beetje een taboe is denk ik?!
Ik schaam me er niet voor, maar heb er ook nog nooit openlijk over gesproken.
Siamsmeesje schreef:Ear exams doen mij helemaal niets, net zoals eye exams (ik krijg alleen maar hoofdpijn van dat gepiel met die lampjes), net als role-play of die vreet-asmr. Nee, dan ben je mij kwijt.
Gek genoeg kreeg ik het vroeger als ik de geur van versgezette koffie rook (en ik lust absoluut geen koffie)
Maar nu, tapping, scratching, brushing, inaudible whispering, enz doen het eigelijk altijd wel goed bij mij.
@Juttertje88, je laatste video was erg goed weer. Misschien kan JoJo's ASMR je op ideeën brengen, die heeft ooit een video gemaakt met die woorden die volgens zijn kijkers de meeste effecten gaven. Verder nog twee kleine puntjes:
1. Die oortjes door het beeld waren leuke afleiding, Abbessijn toevallig?
2. De bellende klok was een onverwachte afleiding
Lusitana schreef:Ik wil iets goed horen, of niet en het moet context hebben en niet geluid om het geluid, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus van die geluidjes dat doet bij mij niks, hooguit irritatie oproepen.
Maar de tintelingen herken ik wel, want dat heb ik wel eens als mijn haar geknipt wordt.
Het zit trouwens dicht tegen het nekharen die overeind gaan staan bij spanning/anticipatie op wat engs.
Juttertje88 schreef:Lusitana schreef:Ik wil iets goed horen, of niet en het moet context hebben en niet geluid om het geluid, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus van die geluidjes dat doet bij mij niks, hooguit irritatie oproepen.
Maar de tintelingen herken ik wel, want dat heb ik wel eens als mijn haar geknipt wordt.
Het zit trouwens dicht tegen het nekharen die overeind gaan staan bij spanning/anticipatie op wat engs.
Ja, ik snap wat je bedoelt inderdaad.
Ik ben nog wat aan het experimenteren met hoe hard ik de mic zet enzo en met meer fluisteren of juist niet. Ik wil binnenkort ook een keer soft speaking proberen
Castilja schreef:Ik hoop er dit weekend een te maken, ben even heel druk maar staat hoog op de to-do-listJij gaat in een sneltreinvaart met je video's!