Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:En hou je braaf aan de pijnmedicatie. Zenuwen doen er even over om weer alles door te geven.
Danseresje schreef:Het is draaglijk met 4x1000mg paracetamol en 3x500mg naproxen. Probeer de oxynorm te laten liggen (vorige week laatste de nacht na de operatie).
Zo, fysio sessie net was pittig, maar hij was niet ontevreden! Nu nog even op de bank, vanavond pony's knuffelen.....
hagelslag schreef:Redelijk nieuws.
Alleen had ik gehoopt dat het wat beter geheeld was al. Maar ik moet nog meer geduld hebben
Fijn dat je hebt kunnen wandelen. Dat is zeer goed voor de bloedsomloop.
Over een tijdje kun je wel wat meer zonder problemen. Het heelproces rooft flink veel energie.
Hoe staat het qua pijn nu ervoor?
hagelslag schreef:Kijk aan, over 4 weken kun je alweer een fatsoenlijk rondje lopen.
En ja geduld en rustig aan doen.... Lukt ook aardig, not
Morganlefay schreef:Als ik zo random lees omtrent gebroken botjes dan hebben we allemaal een ding gemeen, iets met geduld
purny schreef:M'n moeder is gister geopereerd aan een bovenarm breuk
Danseresje schreef:hagelslag schreef:Kijk aan, over 4 weken kun je alweer een fatsoenlijk rondje lopen.
En ja geduld en rustig aan doen.... Lukt ook aardig, not
een fatsoenlijk rondje... Tegen die tijd wil ik al weer twee dagen 20/25 kunnen lopen! We gaan wel zien of dat lukt
Morganlefay schreef:Als ik zo random lees omtrent gebroken botjes dan hebben we allemaal een ding gemeen, iets met geduld
hahaha!
Wat ik vooral ook lastig vind.... Twee weken geleden deed ik alles zelf en deed ook veel...... Nu ben je met heel veel dingen afhankelijk en ben ik beetje aan huis gekluisterd..... Dat helpt dan ook niet mee voor dat geduld. In mijn hoofd kan ik alles nou zeg maar....purny schreef:M'n moeder is gister geopereerd aan een bovenarm breuk
wat heeft ze gedaan dat ze hem gebroken heeft? Sterkte iig ook voor je moeder!
Vajramani schreef:Dat kapot zijn kan ook van de narcose komen die weer je lijf uit moet.
Volgens mij reed ik met 2 week alweer auto. Geduld had ik niet en pijn ook niet. Nu na 5 jaar nooit ergens last van. En til dagelijks zakken van 25 kilo en jerrycans van 25 liter. Zelfs vaten van 60 liter krijg ik mijn bus in.