Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J1995 schreef:Bedankt voor jullie reactie's!
In het ziekenhuis zeggen ze nogsteeds dat het komt door de operatie, er is dus nog niets onderzocht. Voor nu gaan ze er dus wel vanuit dat het lichamelijk is, maargoed zeker is dat dus niet.
Waarom ik me er voor schaam.. Ik weet het niet goed. Ben gewoon bang voor wat mensen vinden/denken/zeggen. Bang dat iemand het/me vies vind.. En dan denk ik, hoe zou ik het bij een ander vinden en ik zou iemand anders daar nooit vies om vinden.. Echt nooit.
Maar bij mezelf vind ik het gewoon echt moeilijk, douche elke dag, maak kraantje etc steeds schoon, was m'n handen elke keer als ik er aan gezeten heb.. En toch blijf ik steeds even twijfelen, ruik je niks etc.
Dat samen met dat ik sowieso al lastig praat, maakt het de fysio erover vertellen niet makkelijk. Het is echt niet zo dat ik mega problemen heb, maar vind het gewoon lastig om iemand aan te spreken. Al is het over het weer. Weet niet goed hoe/wanneer ik het moet vertellen.
Denk ook, moet ik het wel vertellen.. Maar het is natuurlijk wel waar dat ze me niet kan helpen als ik niks zeg. Sport er nu al 7 maand en het ging super goed.. Maar als ik de katheter langer moet houden en ik niks vertel, dan kan ik beter stoppen.
En ik zag dat er idd een bekkenfysio in de praktijk is. Dus moet het gewoon vertellen.
Ik ga wel even wat typen op m'n mobiel. Dan kan ik die volgende week gewoon geven als ik het niet zie zitten om te vertellen. Maar de bedoeling is om gewoon niet zo'n watje te zijn en het te zeggen