Goed dat je de huisarts gaat bellen Marley, kan nooit kwaad! Zeker als het je in de weg zit in het dagelijks leven, is dat wel een reden om er iets aan te gaan doen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Oef nee ik rij liever in m'n eentje. Ik rijd een best lastige auto qua koppeling en mijn vriend heeft er een handje van om bij elke keer dat ik opschakel en hij strubbelt een beetje een opmerking te maken. Hij heeft niet eens een rijbewijsIn mn eentje rij ik rustiger. Moet wel zeggen dat ik vrij agressief ben in het verkeer. Zal het nooit laten merken aan andere weggebruikers (ben geen klever en rij ook niet idioot snel ofzo) maar zit wel altijd te tieren met m'n raampjes dicht.
purny schreef:Ik ben nu echt boos en word nog bozer als ik eraan denk.
Kennis van mij wil vanuit Drenthe via kamertraining naar Den haag komen. Op zich niks mis mee denk ik. Heeft ie hier iemand die ie kent. Jongen heeft een beperking.
Toch ben ik bang dag ie het hier niet gaat redden ivm de grote verschillen.
Paar weken geleden vertelde ik hem dat ik opzoek was naar een nieuwe baan.
Vraagt ie aan me: in welke winkel werk jij dan kan ik dat doorgeven aan m'n jobcoach. Want dan kan ik jouw werk overnemen als jij weg bent.
M'n bloed kookt werkelijk.
Morgen wil ik hem dan ook bellen om te zeggen hoe ik erover denk en dat als hij zegt dat Drenthe geen werk voor hem heeft het denk ik aan zijn instelling ligt.
En dat ik dus ook klaar met hem ben
Matheno schreef:purny schreef:Ik ben nu echt boos en word nog bozer als ik eraan denk.
Kennis van mij wil vanuit Drenthe via kamertraining naar Den haag komen. Op zich niks mis mee denk ik. Heeft ie hier iemand die ie kent. Jongen heeft een beperking.
Toch ben ik bang dag ie het hier niet gaat redden ivm de grote verschillen.
Paar weken geleden vertelde ik hem dat ik opzoek was naar een nieuwe baan.
Vraagt ie aan me: in welke winkel werk jij dan kan ik dat doorgeven aan m'n jobcoach. Want dan kan ik jouw werk overnemen als jij weg bent.
M'n bloed kookt werkelijk.
Morgen wil ik hem dan ook bellen om te zeggen hoe ik erover denk en dat als hij zegt dat Drenthe geen werk voor hem heeft het denk ik aan zijn instelling ligt.
En dat ik dus ook klaar met hem ben
Maar.. wat is nou het probleem?
Het is niet jouw pakkie-an of hij het gaat redden of niet toch?
Ik ben dus echt nooit boos
purny schreef:Nee. Ik vind het asociaal om te vragen in welke winkel ik werk om mijn werk over te nemen als ik er nog werk. Bovendien heeft meneer denk ik niet zo'n goede reputatie binnen het uwv aangezien hij zegt dat hij niet meer in Drenthe aan het werk kan komen
fjordjes schreef:Ik heb altijd het gevoel dat je met add tussen wal en schip valt op het gebied qua werk. Wil je hulp kost het je geld. Maar ik ben te goed om een wajong uitkering te krijgen. Maar een baan behouden is lastig.
fjordjes schreef:Ik heb altijd het gevoel dat je met add tussen wal en schip valt op het gebied qua werk. Wil je hulp kost het je geld. Maar ik ben te goed om een wajong uitkering te krijgen. Maar een baan behouden is lastig.