Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
estherpitout schreef:Dat vraag ik me ook vaak af.
Kortpittig kapsel word het ook wel genoemd.
Niets mis met kort haar. Maar afgeknipt tot stekeltjes vind ik echt heel erg a-vrouwelijk en niet mooi.
Waarom niet tot je schouders of net erboven. Of tot je kaaklijn bijvoorbeeld.
Mijn man zou het ook vreselijk vinden als ik ooit moedwillig mijn haar af zou knippen tot stekeltjes.
Joanne1987 schreef:Dat wel, maar om nu maar iedereen kort en pittig te noemen dan...
Voel me dan best aangesproken en pas echt niet in díé kort pittig beschrijving
woepsie90 schreef:Ik voelde me niet vrouwelijk en volwassen met lang haar. Ik was constant aan het denken of het nog wel goed zat, los vond ik super sloom staan maar staart lukte nooit goed vanwege zijscheiding en knot zat vaak gewoon niet de hele dag goed. En altijd klitten. Ik was er zo veel mee bezig! Vooral bij de paarden zat het in de weg of stom.
Vorige zomer was het op z’n langst (en een bril op je hoofd maakt haar altijd leuk vind ik haha). Maanden later beetje korter, afgelopen februari weer korter en nu dit sinds twee weken. Ik borstel het vaak niet eens, het zit gewoon zo. Wel moet ik het vaker wassen omdat het sneller vettig wordt. Ben er erg blij mee en voel me meer mezelf en vrijer. Manlief vind kort normaal gesproken niet leuk maar toen ik dit eenmaal had viel het ‘m erg mee, en nu zit hij er de hele tijd aan haha. Een blotere nek is ook heerlijk trouwens!
[ [url=m/9AbCZv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/obZlSS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niets mis met kort haar. Maar afgeknipt tot stekeltjes vind ik echt heel erg a-vrouwelijk en niet mooi.
Mijn man zou het ook vreselijk vinden als ik ooit moedwillig mijn haar af zou knippen tot stekeltjes.
DezeNaam schreef:estherpitout schreef:Dat vraag ik me ook vaak af.
Dat is toch gewoon een persoonlijke keuze. Ik zou ook niet 'moedwillig' kleedjes dragen. Mag nu niemand meer een kleedje dragen?
SavannahNx schreef:Echt, zodra een vrouw moeder word, of 30+ is, knippen ze het allemaal in formaatje “kort-pittig”
WHYYYYYYY
SavannahNx schreef:Kort pittig zijn van die 50+ dametjes met een soort van bloemen tuniekje en witte legging met open sandalen/schoenen met een brilletje op.
SavannahNx schreef:Joanne1987 schreef:Dat wel, maar om nu maar iedereen kort en pittig te noemen dan...
Voel me dan best aangesproken en pas echt niet in díé kort pittig beschrijving
Kort pittig zijn van die 50+ dametjes met een soort van bloemen tuniekje en witte legging met open sandalen/schoenen met een brilletje op.
Je bent vast nog geen 50+ right?
anjali schreef:In de film"Rosemary's baby" van Roman Polanski uit 1968, knipt de door Mia Farrow gespeelde vrouw op een gegeven moment ook haar lange haar heel erg kort,tot afschuw van haar filmechtgenoot,die overigens absoluut helemaal niet deugde.Het heeft dus echt wel een betekenis wat je met je haar doet.
Kimbers schreef:Mijn vent is ook vanwege mijn uiterlijk voor me gevallen en niet alleen omdat ik zo leuk ben