Rare afscheiding?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hoikimmmy

Re: Rare afscheiding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-18 12:17

Als bepaalde mensen alles gelezen hadden. 2 jaar terug wilde ik nog geen kids en interesseerde het me niet nu wil ik graag kinderen dus vroeg het me toch af.

Bedankt voor alle tips, ik heb het met een aantal dingen vergeleken maar komt toch niet overeen. Als het weer voorkomt ga ik naar de huisarts en voor ik ga proberen zwanger te worden ga ik naar de gynaecoloog.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 12:19

hoikimmmy schreef:
Als bepaalde mensen alles gelezen hadden. 2 jaar terug wilde ik nog geen kids en interesseerde het me niet nu wil ik graag kinderen dus vroeg het me toch af.

Bedankt voor alle tips, ik heb het met een aantal dingen vergeleken maar komt toch niet overeen. Als het weer voorkomt ga ik naar de huisarts en voor ik ga proberen zwanger te worden ga ik naar de gynaecoloog.

Ik hoop dat je er achter kan komen wat het was, het is niks om met zo'n vraag/onzekerheid over wat het nou was rond te moeten lopen :n

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-18 12:23

Dat gedeelte van mijn lichaam ligt ook best wel gevoelig. Daarom durfde ik het nooit aan te kaarten bij mijn vriend die ik overigens alles wel kan vertellen, maar dat is gewoon mijn eigen onzekerheid.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 12:24

Ik zou eerst proberen zwanger te raken voordat je naar de gyn enzo gaat ;)

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 12:49

quera schreef:

Beter eerst de boel laten controleren. ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 12:58

Little_Gift schreef:
_San87_ schreef:

Afscheiding in Mensenwelzijn... Belletje rinkelde niet :+?

Zoals gezegd => er is verschil in afscheiding benoemen én afscheiding grafisch uitgebreid neerpennen zoals TS doet... had er in de titel gestaan dat dit zo expliciet beschreven stond, was het een keuze om het topic niet te openen.
Je kunt ook afscheiding normaal benoemen ipv in geuren en kleuren :D
Beetje minder afscheiding kijken en beter lezen, niet? :D

Ik zal even voor je opschrijven hoe het topic eruit zou zien als TS niet beschreven had zoals ze nu deed:

'Ik heb rare afscheiding, wat kan het zijn?'

'Oh, wat voor afscheiding?'

Zie OP en het balletje is weer rond.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:01

SweetVanille schreef:
_San87_ schreef:

Euh, het staat in Mensenwelzijn. Dat moet een belletje doen rinkelen :o? .

Nogmaals, zoals al eerder gezegd......, Als je onderwerpen aanklikt via de voorpagina, zie je niet staan WAAR het bijstaat..... :o? :o? :o?
Tuurlijk wel, met de muis op de titel gaan staan en er verschijnt een subforum.

En anders wat Fenrir zegt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:06

quera schreef:

Waarom? Ik wil niet zwanger raken maar heb ook een gynaecoloog.

Sowieso is het slim eerst de gynaecoloog te raadplegen voor je zwanger wil worden, dus waarom omdraaien?

TS, mocht je zwanger zijn pas je dan wel op met de TT die je gebruikt? Immers dat wat uit de vagina komt is privé en je wilt geen tere zieltjes trappen toch :D?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:15

Hier kom je niet zomaar bij de gyn iig.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:18

Daar heb je een verwijzing van de huisarts voor nodig ja.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:27

quera schreef:
Hier kom je niet zomaar bij de gyn iig.

Met een verwijzing van de HA wel. En die krijg je echt niet alleen als je al zwanger bent.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:32

Dat weet ik.
Maar als jij zegt we willen aan kinderen begin en dan zegt mijn huisarts ga eerst maar eens proberen.
Been there done that.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:39

oomens schreef:
Het heeft helemaal niets te maken met of er wat in gaat of uit komt. Sommige onderwerpen zijn nu eenmaal taboe. Je private parts zijn je private parts, anders zouden ze ze wel public parts hebben genoemd.
Wat daar in of uitgaat, is niet iets wat je openbaar hoeft te maken. Dat heeft niets met de richting van de verplaatsing te maken (banketstaaf erin of prut eruit hoeft allebei niet gedeeld) maar alles met fatsoen.

En voor degene die zei "als mijn vent zo moeilijk zou doen...": precies, jouw eigen vent. Daarmee kun je dat soort dingen delen, of met goede vriendinnen, of gewoon de dokter als je het niet vertrouwt. Niet met alle dames en heren met een internetverbinding.

En als je het onderwerp niks vindt, kan je je ook gewoon onthouden van het ventileren van een mening toch? Je had ook gewoon kunnen swipen naar een volgend topic nadat je had uitgevogeld dat het niet ging om een white picked fence...

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:41

Dani schreef:
De discussie over de vraag van TS en de opzet van de OP lijkt me nu wel klaar. Niet iedereen vindt zo'n onderwerp gepast, maar TS blijkbaar wel en dat is haar goed recht. Zouden jullie die discussie dus willen laten rusten?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:50

quera schreef:
Dat weet ik.
Maar als jij zegt we willen aan kinderen begin en dan zegt mijn huisarts ga eerst maar eens proberen.
Been there done that.

Niet iedere huisarts is zo lomp. Daarnaast zijn er meerdere redenen om de gynaecoloog te bezoeken dan enkel kinderen willen.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:21

Hog,zoiets zal persoonlijk zijn.
In belgie kan je wel zo bij de gyn,en hier ook geen gyn bezocht toen we beslisten aan kinderen te beginnen.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:42

Ha TS, ik heb jaren een Mirena gehad en nooit zoiets meegemaakt. Wel had ik heel veel klachten van de Mirena zelf en was vooral de plaatsing zeer pijnlijk.

Mocht het ooit nog een keer gebeuren kun je het beste naar de huisarts gaan. Ik snap dat je je, achteraf, alsnog zorgen maakt. Het kan dus ook echt geen kwaad om nu alsnog naar de huisarts te gaan, zelfs al is het 2 jaar geleden en kan hij nu niets meer doen. Hij kan je misschien wel antwoorden geven op je vragen of je gerust stellen! :)

En bij geen klik met de huisarts zou ik zelf toch een andere gaan zoeken. Een klik is in dit soort gevallen toch wel heel belangrijk.

Wat betreft alle kotspoppetjes en geschokte reacties: Reacties als die van jullie zijn dé reden waardoor ik als tiener jaren lang heb rondgelopen met zeer extreme menstruatieklachten. Achteraf blijk ik een ernstige afwijking te hebben. Maar door reacties als die van jullie blijft dit voor mij een ding waar ik heel moeilijk over praat met werkgevers, docenten, klasgenoten. Het liefst gewoon niet. (Edit: Yes, als je vaak ziek bent moet je toch gaan uitleggen wat er speelt....)
Dit soort dingen mogen van mij part best uit de taboesfeer gehaald worden. Dan had ik zelf bijvoorbeeld al jaren eerder naar de huisarts gegaan. Snappen jullie dan niet hoeveel impact dit soort reacties kan hebben op jonge vrouwen/ tieners die klachten hebben en hier niet over durven te praten?? Houd je mening / walging dan gewoon voor je :n.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:51

quera schreef:
Dat weet ik.
Been there done that.

Ligt aan je medische situatie. Er zijn heel wat situaties te bedenken waarin een huisarts iemand die zwanger wil worden graag doorverwijst.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 18:07

safina schreef:
quera schreef:
Dat weet ik.
Been there done that.

Ligt aan je medische situatie. Er zijn heel wat situaties te bedenken waarin een huisarts iemand die zwanger wil worden graag doorverwijst.

Pcos lijkt me een prima indicatie. Ondanks dat moest ik gewoon wachten.