Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hoikimmmy schreef:Als bepaalde mensen alles gelezen hadden. 2 jaar terug wilde ik nog geen kids en interesseerde het me niet nu wil ik graag kinderen dus vroeg het me toch af.
Bedankt voor alle tips, ik heb het met een aantal dingen vergeleken maar komt toch niet overeen. Als het weer voorkomt ga ik naar de huisarts en voor ik ga proberen zwanger te worden ga ik naar de gynaecoloog.
Little_Gift schreef:_San87_ schreef:
Afscheiding in Mensenwelzijn... Belletje rinkelde niet?
Zoals gezegd => er is verschil in afscheiding benoemen én afscheiding grafisch uitgebreid neerpennen zoals TS doet... had er in de titel gestaan dat dit zo expliciet beschreven stond, was het een keuze om het topic niet te openen.
Je kunt ook afscheiding normaal benoemen ipv in geuren en kleuren![]()
Beetje minder afscheiding kijken en beter lezen, niet?
SweetVanille schreef:Tuurlijk wel, met de muis op de titel gaan staan en er verschijnt een subforum._San87_ schreef:
Euh, het staat in Mensenwelzijn. Dat moet een belletje doen rinkelen.
Nogmaals, zoals al eerder gezegd......, Als je onderwerpen aanklikt via de voorpagina, zie je niet staan WAAR het bijstaat.....![]()
![]()
quera schreef:Ik zou eerst proberen zwanger te raken voordat je naar de gyn enzo gaat
oomens schreef:Het heeft helemaal niets te maken met of er wat in gaat of uit komt. Sommige onderwerpen zijn nu eenmaal taboe. Je private parts zijn je private parts, anders zouden ze ze wel public parts hebben genoemd.
Wat daar in of uitgaat, is niet iets wat je openbaar hoeft te maken. Dat heeft niets met de richting van de verplaatsing te maken (banketstaaf erin of prut eruit hoeft allebei niet gedeeld) maar alles met fatsoen.
En voor degene die zei "als mijn vent zo moeilijk zou doen...": precies, jouw eigen vent. Daarmee kun je dat soort dingen delen, of met goede vriendinnen, of gewoon de dokter als je het niet vertrouwt. Niet met alle dames en heren met een internetverbinding.
safina schreef:quera schreef:Dat weet ik.
Maar als jij zegt we willen aan kinderen begin en dan zegt mijn huisarts ga eerst maar eens proberen.
Been there done that.
Ligt aan je medische situatie. Er zijn heel wat situaties te bedenken waarin een huisarts iemand die zwanger wil worden graag doorverwijst.