Voel me een oude taart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:56

Dat voldoet ook wel. :j al ben ik meer van dodge of zo. :+

Ach mijn instap is ook hoog, heb twee bejaarde bakjes op de oprit staan. Beiden met hoge instap. Een leeftijdsgeschikte oude atos automaat goudkleurig met trekhaak. Maar wel helemaal bestickerd en met een rode neus op de gril :') en een ford transit bestelbus kanarie geel gedeukt dankzij vorige eigenaar en een bord florida de sunshine state op de grill. :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:56

Mijn hoge instapauto gaat vermoedelijk (als het uit kan met geld enzo) iets jeepachtigs/landroverachtigs worden.

Achhhhh eigenlijk mag ik helemaal niet klagen. Ik pas namelijk nog steeds in dezelfde kleren als toen ik 14 was. (Geen grap. Ik heb nog een broek liggen van toen ik 14 was en ik pas er gewoon nog steeds in en het zit perfect :+ ) Ik heb alleen overlast van witte haren :=

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:59

karuna schreef:
Dat voldoet ook wel. :j al ben ik meer van dodge of zo. :+

Mijn mannetje schiet me af als ik dat voorstel :+
Amerikanen kiezen hun vrienden zeg maar op basis van hun voorkeur voor auto merken. :+

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:59

Ah nee Abby.. F350 heavy duty is <3 F150 is zo standaard :')

Zou willen dat ie in NL goed te rijden is.

Hoge instap denk ik maar nog even niet aan. Fysiek voel ik mij (en ben ik ook ;) ) nog jong.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:02

Zelfs die zijn bij mij beperkt. Wat grijzig hier en daar maar valt mee. :j ook rimpels niet idioot veel aanwezig ja lachrimpels hihi.
Net terug uit florida de autos die daar rondrijden :wow: :~ . Heb lang geleden een chrysler voyger grijs kenteken gehad. Fraai paars metallic :r maar hee boeit dat, konden hem betaalbaar overnemen. Alleen onderhoud van die krengen is zo duur.

Mooiste zou zijn dogde ram, met bijgeleverde aanhangwagen met benzine tank. :') maar mijn reisgenoot en ik hebben aardig dezelfde autosmaak dat scheelt. Hihi. Ipv een ford focus kregen we een dodge grand caravan mee. Niet verkeerd rijden.

Ach we hebben als 47 en 50 jarige ons heerlijk uitgeleeft in pretparken en waterparken. Van de glijbanen af in een band en zo. Waren wel aardig de oudsten zonder kinderen trouwens
Laatst bijgewerkt door karuna op 04-05-18 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Re: Voel me een oude taart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:02

Ik denk dat ik gewoon overstap naar een traplift en een scootmobiel :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:05

Oeps die heb ik dan wel gehad. :+ Scootmobiel hier aanwezig (vandaar de transit bus is rolstoelbus met oprijplaat) traplift in vorige huis ook. Nu gelijkvloers ook. Maar telt dat ik al sinds mijn 30 e of zo een scootmobiel heb, overigens rolstoel rollator en looprekje en douchestoel hier ook al aanwezig. :P alleen de geraiums zijn dood gegaan twee jaar geleden

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:07

karuna schreef:
Zelfs die zijn bij mij beperkt. Wat grijzig hier en daar maar valt mee. :j ook rimpels niet idioot veel aanwezig ja lachrimpels hihi.
Net terug uit florida de autos die daar rondrijden :wow: :~ . Heb lang geleden een chrysler voyger grijs kenteken gehad. Fraai paars metallic :r maar hee boeit dat, konden hem betaalbaar overnemen. Alleen onderhoud van die krengen is zo duur.

Mooiste zou zijn dogde ram, met bijgeleverde aanhangwagen met benzine tank. :') maar mijn reisgenoot en ik hebben aardig dezelfde autosmaak dat scheelt. Hihi. Ipv een ford focus kregen we een dodge grand caravan mee. Niet verkeerd rijden.

Ach we hebben als 47 en 50 jarige ons heerlijk uitgeleeft in pretparken en waterparken. Van de glijbanen af in een band en zo. Waren wel aardig de oudsten zonder kinderen trouwens

:') Ik ook... Eerste wat hij deed toen ik er in de zomer was was me meenemen naar een waterpretpark. Had echt helemaal niks te maken met mij in een bikini willen zien... <<)

karuna schreef:
Oeps die heb ik dan wel gehad. :+ Scootmobiel hier aanwezig (vandaar de transit bus is rolstoelbus met oprijplaat) traplift in vorige huis ook. Nu gelijkvloers ook. Maar telt dat ik al sinds mijn 30 e of zo een scootmobiel heb, overigens rolstoel rollator en looprekje en douchestoel hier ook al aanwezig. :P

Ik woon ook gewoon gelijksvloers :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:10

Proest, hier in park een badpak in zee bikini of badpak. Model is wel duidelijk leeftijd aangepast zullen we maar zeggen. :') gelukkig spieren wel in conditie. Ik train flink om zwabber armen te voorkomen, brrr mijn grootste nachtmerrie van ouder worden, zwaai armen. Het liedje wave your flag %) .dat de rest gaat hangen interesseerd me geen biet maar mijn armen moeten graag in model blijven. Scheelt dat kruklopen ze al aardig invorm houdt

Maar niets zo leuk om naar te kijken als een blij koppie dat zit te stuiteren omdat hij bijna in de achtbaan mag of van de glijbaan af. Ook al waren soms mensen aan het kijken van die zijn gestoord die leeftijd en dan zo blij zijn, maar dat waren ouders die met duidelijke tegenzin achter hun kroost aansjokten :')
Laatst bijgewerkt door karuna op 04-05-18 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:13

karuna schreef:
Proest, hier in park een badpak in zee bikini of badpak. Model is wel duidelijk leeftijd aangepast zullen we maar zeggen. :') gelukkig spieren wel in conditie. Ik train flink om zwabber armen te voorkomen, brrr mijn grootste nachtmerrie van ouder worden, zwaai armen. Het liedje wave your flag %) .dat de rest gaat hangen interesseerd me geen biet maar mijn armen moeten graag in model blijven. Scheelt dat kruklopen ze al aardig invorm houdt

_O- _O- _O-
You just made my day :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:28

Dat heet van de nood een deugd maken toch? Klinkt trouwens als een enorm gave vakantie :j

Ik durf eindelijk weer in bikini, 20 kilo eraf in een jaar. Dacht als ik het voor mijn 40e niet doe wordt het alleen maar lastiger om het er af te krijgen. Nu eraf houden maar dat gaat al een paar maanden heel goed.

Ik wil trouwens al heel lang een Landrover Defender. Maar ik denk dat zo'n Dodge veel comfortabeler rijdt :D

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 12:23

Mmmm flabber armen, check! Bikini hell no...gekke dingen doen ondanks leeftijd, check.

Wat een gave bak hierboven, hier ook altijd een droom geweest maar gewoon eerlijk te duur in onderhoud..
Nu in bezit van ( niet lachen aub) een nissan Juke 200 pk..ook wel de kikker met wijnrek en motortank genoemd..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 12:49

Ik wil een Trabantje maar mijn man vindt het geen veilige auto. Huil.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 13:00

Aaah die zijn zo leuk. En denk net zo veiig als mijn bejaarde atos. :')

Maar ik heb ook geen strak bikini lijf hoor. Dankzij medicatie en darmproblemen is mijn middensectie onderhevig aan zwaartekrachtverschijnselen. Scheelt dat er bikini broekjes zijn die netjes de boel wegwerken. }> de rest is redelijk gespierd en in model. Ok cup D (voormalig f) maar dankzij de juiste bikini bovenkant oogt het beter dan in badpak :P . Met mijn kabouterhoogte wordt je dan al snel een model gnoom :+ maar in vergelijk met de meeste anderen die er liepen hoef ik me niet voor mijj lijf te schamen, maar ga ook rustig naar de sauna. Heb geen lijf ieuw issues of zo. Nooit gehad ook trouwens.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 13:20

Nou, even over die 'hoge instap', die vind ik dus helemaal niet handig. Ik moet echt klimmen om er in te komen. Chevrolet Silverado van mijn man, zelf heb ik gelukkig een laag-bij-de-grondse volvo. (oh ja, en ik ben 57 en beweeg me nog heel gemakkelijk hoor, ben ook best lenig, altijd al geweest)

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 13:27

Ik heb sinds ik ziek ben vanaf 2013 ook de nodige kilootjes verzameld.. slik nu gelukkig geen medicijnen meer, maar het afvallen is nog niet echt gelukt..ben altijd wel stevig geweest maar met een leuk lijntje. Nu is dat lijntje weg en die ik voor mezelf en de rest geen bikini aan. Gelukkig heb ik een vent die mijn nu ook nog erg leuk vind. Daardoor sta ik wel sterker in mijn schoenen. En ach zolang de vrienden van mijn zoon mij nog een milf vinden heb ik het niet zo slecht..

Ik wilde wat betreft een auto de BMW1 serie, maar helaas kwam vent daar niet meer uit omdat die te laag was.. en we hadden nogal wat eisen wat betreft de nieuwe auto.. oa: automaat, navigatie, leren bekleding, hoge instap, genoeg pk, zuinig , leuk interieur ( hij dan) niet ouder dan 4 jaar, Max 40.000km op de teller en klimaat controle..oh ja en binnen een bepaald budget.

Maar woon nu in een groot mensenhuis, de gemiddelde leeftijd is hier 60 dus daarin voel ik mij nog wel heel jong..

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 13:28

Wij hebben een Renault Koleos. Ik vind een hoge auto fijn. Als ik dan wel eens de Clio pak moet ik echt wennen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 14:32

Dat oude taart gevoel had ik niet rond mijn 30ste
Nu ik 46 ben voel ik mé ondanks ik wat stijver en grijzer word ook nog geen oude taart maar denk wel gut, bijna 50 en over 20 jaar vut leeftijd :oo
Oftewel, toen ik 30 was dacht ik nooit aan de tijd die ik nog had want die leek oneindig maar denk nu wel echt bewust na over de toekomst. Heb nu het idee ik alles NU moet doen want NU kan het nog.

Ben wel sinds een paar jaar bewuster dat ik sommige kleding echt niet meer moet aan trekken hoe leuk ik het ook vind :o En ja, voel me ook wat prettiger in een badpak al zeggen velen ik nog wel een bikini kan hebben.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 17:54

Oh nee, dat soort (Dodge) achtige auto's vind ik echt verschrikkelijk

Ghosttown

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 18:37

Ik ben 19 en maak in oktober de overstap naar 20. Dat voelt voor mij al "oud". :+
Al ben ik jong moeder, dus het hele tiener-losgaans-gedoe heb ik nu ook niet meer waardoor ik me geregeld al ouder voel dan de meeste leeftijdsgenoten.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 19:06

Oh joh. Dan is jouw veertig het nieuwe twintig :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 19:15

Ghosttown schreef:
Ik ben 19 en maak in oktober de overstap naar 20. Dat voelt voor mij al "oud". :+
Al ben ik jong moeder, dus het hele tiener-losgaans-gedoe heb ik nu ook niet meer waardoor ik me geregeld al ouder voel dan de meeste leeftijdsgenoten.

Oh wauw ben je al moeder? Dat is ook best een uitdaging op die leeftijd.
Jij hebt al een volwassen zoon/dochter als andere vrouwen nog aan kinderen moeten beginnen. :D

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 22:01

Mogelijk ben je oma op mijn leeftijd :')

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-18 22:05

Het stelt me trouwens wel gerust dat ik niet de enige dertiger ben met dit gevoel :D .

Om te voorkomen dat mensen weten dat ik straks weer een jaar ouder ben, gooi ik dan tijdelijk mijn Facebook offline. Kan niemand me ook feliciteren 8-)

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 22:08

Mazida schreef:
Het stelt me trouwens wel gerust dat ik niet de enige dertiger ben met dit gevoel :D .

Om te voorkomen dat mensen weten dat ik straks weer een jaar ouder ben, gooi ik dan tijdelijk mijn Facebook offline. Kan niemand me ook feliciteren 8-)

Dit doe ik ook al jaren, bevalt prima. Wel veel beschaamde vriendinnen die er veel te laat achterkomen :+