Ach mijn instap is ook hoog, heb twee bejaarde bakjes op de oprit staan. Beiden met hoge instap. Een leeftijdsgeschikte oude atos automaat goudkleurig met trekhaak. Maar wel helemaal bestickerd en met een rode neus op de gril

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Zelfs die zijn bij mij beperkt. Wat grijzig hier en daar maar valt mee.ook rimpels niet idioot veel aanwezig ja lachrimpels hihi.
Net terug uit florida de autos die daar rondrijden![]()
. Heb lang geleden een chrysler voyger grijs kenteken gehad. Fraai paars metallic
maar hee boeit dat, konden hem betaalbaar overnemen. Alleen onderhoud van die krengen is zo duur.
Mooiste zou zijn dogde ram, met bijgeleverde aanhangwagen met benzine tank.maar mijn reisgenoot en ik hebben aardig dezelfde autosmaak dat scheelt. Hihi. Ipv een ford focus kregen we een dodge grand caravan mee. Niet verkeerd rijden.
Ach we hebben als 47 en 50 jarige ons heerlijk uitgeleeft in pretparken en waterparken. Van de glijbanen af in een band en zo. Waren wel aardig de oudsten zonder kinderen trouwens
karuna schreef:Oeps die heb ik dan wel gehad.Scootmobiel hier aanwezig (vandaar de transit bus is rolstoelbus met oprijplaat) traplift in vorige huis ook. Nu gelijkvloers ook. Maar telt dat ik al sinds mijn 30 e of zo een scootmobiel heb, overigens rolstoel rollator en looprekje en douchestoel hier ook al aanwezig.
karuna schreef:Proest, hier in park een badpak in zee bikini of badpak. Model is wel duidelijk leeftijd aangepast zullen we maar zeggen.gelukkig spieren wel in conditie. Ik train flink om zwabber armen te voorkomen, brrr mijn grootste nachtmerrie van ouder worden, zwaai armen. Het liedje wave your flag
.dat de rest gaat hangen interesseerd me geen biet maar mijn armen moeten graag in model blijven. Scheelt dat kruklopen ze al aardig invorm houdt
Ghosttown schreef:Ik ben 19 en maak in oktober de overstap naar 20. Dat voelt voor mij al "oud".![]()
Al ben ik jong moeder, dus het hele tiener-losgaans-gedoe heb ik nu ook niet meer waardoor ik me geregeld al ouder voel dan de meeste leeftijdsgenoten.
Mazida schreef:Het stelt me trouwens wel gerust dat ik niet de enige dertiger ben met dit gevoel.
Om te voorkomen dat mensen weten dat ik straks weer een jaar ouder ben, gooi ik dan tijdelijk mijn Facebook offline. Kan niemand me ook feliciteren