Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:@MarjanB, heel veel sterkte.
MarjanB schreef:NatasjavE schreef:@MarjanB, heel veel sterkte.
Dank je! Zal even een mod vragen m’n eerste bericht aan te vullenna de ct en uren wachten bleken drie chirurgen en de arts tot de ontdekking te zijn gekomen dat ik een oude breuk heb? Vind het nog steeds vreemd maar goed boel flink gekneusd en alsnog pijnlijk maar minder ernstig.
NatasjavE schreef:MarjanB schreef:
Dank je! Zal even een mod vragen m’n eerste bericht aan te vullenna de ct en uren wachten bleken drie chirurgen en de arts tot de ontdekking te zijn gekomen dat ik een oude breuk heb? Vind het nog steeds vreemd maar goed boel flink gekneusd en alsnog pijnlijk maar minder ernstig.
Bizar die oude breuk.
Dannneuh....was je nu meer een watje dan toen je je oude breuk opliep....toch?![]()
![]()
dat je die vorige blijkbaar gemist hebt?
![]()
Of heb je er wel een nieuwe bij?
Heb je enig idee waneer en hoe je die oude breuk hebt opgelopen?
Polly schreef:meisje_ schreef:Waar werk jij polly? Ik krijg met kerst echt niet uitstekend betaald en niet meer verzorgd dan anders.
Nou, op de HAP he, daar gaat het hier toch over
Wij hadden heerlijke hapjes, feestdagen toeslag, ort, hoop gezelligheid.
Jammer alleen dat het zo druk was
Maar dit jaar ben ik er weer bij met kerst hoor (en met oud&nieuw, Pasen, koningsdag etc. Zijn toch speciale dagen en dan staat er altijd wat extra's, en we komen al nooit tekort)
antje_vip schreef:Ik denk dat er lastig een grens te stellen is van dan wel en dan niet. Iedereen heeft een andere grens namelijk. Er zijn mensen die letterlijk om een pleister los te trekken naar de huisarts gaan, en door zulke kuldingen wordt het gewoon onnodig duur en/of lang wachten. Aan de andere kant heb je mensen die met een hersenschudding nog niet naar de dokter willen. Ik weet niet hoe het met anderen is, maar vaak voel ik zelf aan of het foute boel is of niet.
antje_vip schreef:Ik denk dat er lastig een grens te stellen is van dan wel en dan niet. Iedereen heeft een andere grens namelijk. Er zijn mensen die letterlijk om een pleister los te trekken naar de huisarts gaan, en door zulke kuldingen wordt het gewoon onnodig duur en/of lang wachten. Aan de andere kant heb je mensen die met een hersenschudding nog niet naar de dokter willen. Ik weet niet hoe het met anderen is, maar vaak voel ik zelf aan of het foute boel is of niet.
luuntje schreef:Splinter probeer ik er altijd zelf uit te peuteren.
Heb een keer een glas laten vallen en een stukje glas ter grootte van een halve dobbelsteen zat in de onderkant van mijn voet. Glas zat diep en vast.
Gelukkig eruit gekregen, maar anders had ik de huisarts gebeld of zonodig de HAP.
MarjanB schreef:Nou ja ze hebben het ook niet altijd goed. Assistente zei ja je hebt wel hoge koorts maar zal wel griep zijn. Had verder geen andere klachten maar wel 41graden koorts en begon rare dingen te vertellen. Arts vond dat ik wel moest komen, bleek ik een nierbekkenontsteking te hebben.