Kaas is bijvoorbeeld erg vet, eigeel ook. Dat ligt m.i. niet per se aan het zijn van een dierlijk product, maar puur met het vet dat erin zit. Iets anders is natuurlijk wel het "wat werkt voor jou" en wat is voor jou vol te houden. Fijn dat dat bij jullie werkt met minder dierlijke producten! AmoorM; ik houd het in principe iedere dag bij, maar er is geen man overboord als dat een dag/paar dagen niet lukt. Vind het wel fijn om na een "ongezondere" periode zo weer back on track te komen, omdat je heel goed inzicht krijgt in wat je nou echt binnenkrijgt. Dat wil nog al eens verschillen met wat we denken binnen te krijgen.
Daar wil ik niet aan meewerken. Nu gelukkig 2 adresjes gevonden waarbij dat niet zo is.
Houden jullie dat elke dag bij hoeveel vetten/koolhydraten je binnen krijgt? Ik ben al blij dat als ik geen snoep/koek/chips gegeten heb. Ik heb vanmiddag ook 2 mini krentenbollen gehad. Ik heb helemaal geen idee of dat nu heeeel slecht is of gewoon normaal.
Twee jaar terug ben ik toen een voedingsschema gaan volgen die voor mij was gemaakt door mijn personal trainer en hij vertelde mij dat het eigenlijk zonde was om iets anders te drinken dan water. Daardoor krijg je namelijk calorieen binnen die je niet "voeden"/waar je ook niet vol van raakt en je lichaam verder niks mee "kan". Ik had daar stom genoeg niet heel erg over nagedacht (dacht alleen aan de suikers erin) en sindsdien ben ik over op alleen maar water, zodat ik de calorieen die ik normaal dronk nu kan eten en mijn lichaam daar ook echt wat aan heeft
Is dan wel echt een verslaving van hem, maar wel een bewustwording ook. Hij schrok best wel.
Welke ook gewoon vullend is met de nodige vitaminen.
Ik zit nog te veilig in m’n ongezonde holletje