Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
truus1970 schreef:Ons 13 jarig kind moet tussen half negen en kwart voor negen wel slapen. Klinkt vrij vroeg, maar hij moet ook om5.45 uit bed om naar school te gaan.
Hij wil zelf graag naar deze school ipv een vmbo hier in de buurt. Ach, ik snap hem in dat wel. Terra is toch veel leuker.
Ylana schreef:Deni11 schreef:En hoe zit het bij jullie met 15 jarige?
Deze moet om 21.30 licht uit hebben. Een half uur van te voren geen tv of telefoon meer.
AQHAProud schreef:WoW RIP haha. Het is half 11 en ik ben geen eens thuismaar is dat voor een 15 jarige niet vroeg? Ik bedoel ik snap dat ik laat slaap maar half 10 al licht uit? In het weekend kleed ik me om half 10 om en me telefoon houd in gw in me kamer die krijgen me ouders niet hoor haha maar ik zit er ook niet op als ik ga slapen:)
Arabier schreef:AQHAProud schreef:WoW RIP haha. Het is half 11 en ik ben geen eens thuismaar is dat voor een 15 jarige niet vroeg? Ik bedoel ik snap dat ik laat slaap maar half 10 al licht uit? In het weekend kleed ik me om half 10 om en me telefoon houd in gw in me kamer die krijgen me ouders niet hoor haha maar ik zit er ook niet op als ik ga slapen:)
Ik ben 15 en ben nog wakker terwijl ik morgen vroeg op moet maar mn vader zit gwn naast me op de bank maar t is toch mijn verantwoordelijkheid, tja... beetje slecht opgevoed zo te lezenGa niet doordeweeks uit trouwens
AQHAProud schreef:Ylana schreef:
Deze moet om 21.30 licht uit hebben. Een half uur van te voren geen tv of telefoon meer.
WoW RIP haha. Het is half 11 en ik ben geen eens thuismaar is dat voor een 15 jarige niet vroeg? Ik bedoel ik snap dat ik laat slaap maar half 10 al licht uit? In het weekend kleed ik me om half 10 om en me telefoon houd in gw in me kamer die krijgen me ouders niet hoor haha maar ik zit er ook niet op als ik ga slapen:)
Ylana schreef:Deni11 schreef:En hoe zit het bij jullie met 15 jarige?