Hahaha je moet sowieso doen waar jij je het prettigst bij voelt! Wat een ander zou doen is allemaal heel leuk, maar jij ligt daar zo . Heel veel succes voor straks!
Dank. Veel pijn nu net thuis. Arm hebben ze ook verdoofd, dis dikke gevoelloze vingers nu. Volgende week drukverband eraf..
Caresse07
Geplaatst: 15-06-18 18:47
Heel veel sterkte!
Wel lang, een week drukverband er omheen zeg
Anoniem
Geplaatst: 15-06-18 18:51
Ja. Baal stevig. Misschien zodat je dan echt niks kan?
Caresse07
Geplaatst: 15-06-18 19:22
Geen idee, bij mij ging het de volgende dag er al af. Nog nooit een week drukverband gehad na een operatie, hooguit 48 uur. Maar er zal zeker wel een reden voor zijn
Wel goed zorgen dat je niet teveel probeert tegen te wringen met je arm in het verband, want zo heb je kans dat je wonde zal ontsteken..was hier namelijk het geval. Iets van in de warmste week geopereerd worden en jeuk krijgen van het zweten, waardoor ik tegenwrong om te krabben..geen succes
Je arm goed omhoog houden kan ook helpen, met n kussen snachts, mag je ijs leggen?
Ben n week gelede zelf geopereerd (ulna verkorting) en heb nu 2 weken drukverband en daarna 2x 2 weken gips. Ik moet mijn arm hoog houden en de eerste dagen ijs leggen. 2 jaar terug ook n operatie ad pols gehad (ligamenten gescheurd) en toen moest ik hetzelfde doen, had toen wel meer pijn en ook gezwollen vingers waarbij elke aannraking pijn deed
Alvast veel beterschap en hopelijk is de pijn snel onder controle