Laurora schreef:Op obsessieve wijze elke zichtbare porie dichtsmeren, elk vlekje of verkleuring wegwerken met concealer, de kringen onder mijn ogen wegwerken met 10 lagen foundation. En dan de lijntjes onder mijn ogen, er hoefde maar 1 bibbertje in te zitten en ik haalde het er weer af om overnieuw te doen, (of als die van mijn linkeroog niet volledig overeen kwam met mijn rechteroog) waarbij ook een deel van de foundation overnieuw moest. En mascara opdoen, en dan te snel daarna met mn ogen knipperen zodat de natte mascara vlekjes maakte onder mijn ogen, moest ik dat weer weghalen en wéér die foundation opnieuw doen.
Ik was zo extreem bang dat het net niet helemaal goed was en dat iemand daar commentaar op ging leveren dat ik mijn hele gezicht volplamuurde, wat er in resulteerde dat mensen juist opmerkingen gingen maken en ik nóg langer voor de spiegel ging staan om het er na dit alles alsnog natuurlijk uit te laten zien. Nu draag ik 0 make-up meer en geen enkele onregelmatigheid, vlekje of wat dan ook boeit mij meer.
Och jeethje...dat leek idd wel een obsessie. Knap dat je nu helemaal make up loos gaat zeg!! Mijn complimenten!