Gezichtscrème, wat werkt nou echt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:32

_Linn_ schreef:
Tazzey schreef:
Je kunt heel simpel een Paypal account aanmaken en koppelen aan je bankrekening.

Ja? Zit daar geen extra poespas dingen enz. bij?

Wat is nu de beste site om de producten van The Ordinary te bestellen? Hoe lang duurt het ongeveer voor je het dan binnen hebt?

Nee, hoor geen extra handelingen nodig.

_Linn_

Re: Gezichtscrème, wat werkt nou echt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:35

Oke top, dan zal ik dat eens gaan aanmaken!
En dan is het nog de vraag welke producten het beste zijn om te bestellen, geen idee met zoveel verschillende namen en termen haha.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:46

Ik gebruik de noordkroon schapenwol gezichtscrème. Trekt snel in, werkt goed en huid wordt er minder droog en rustiger van na een paar keer goed/regelmatig gebruiken. (Dag/nacht)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 15:40

_Linn_ schreef:
En dan is het nog de vraag welke producten het beste zijn om te bestellen, geen idee met zoveel verschillende namen en termen haha.

Je moet ze eigenlijk even mailen, ze hebben hele fijne klantenservice.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 16:04

Ik koop meestal een potje dagcreme bij de Lidl en die bevalt prima. De Q10 anti-rimpelgcreme kwam nog niet zo lang geleden als beste uit de test.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:04

Pantykous schreef:
_Linn_ schreef:

Je moet ze eigenlijk even mailen, ze hebben hele fijne klantenservice.

Is er ook een Nederlandse klantenservice? Kan prima Engels hoor maar moet dan even die lastigere termen wel gaan vertalen namelijk. Krijg je snel antwoord?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:13

_Linn_ schreef:
Is er ook een Nederlandse klantenservice? Kan prima Engels hoor maar moet dan even die lastigere termen wel gaan vertalen namelijk. Krijg je snel antwoord?

Geen NL klantenservice maar je krijgt wel snel antwoord :j

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:27

Oke dan moet ik even in termen gaan nadenken haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:48

Ik heb gisteren even een rondje drogisten gedaan, in de zoektocht naar een creme met vitamine C, zonder alcohol en parfum. Maar dat is gewoon onvindbaar :') Ik wilde de Q10 halen van de kruidvat, maar daar zit ook alcohol in als 1 van de hoofdbestandsdelen. Dus binnenkort maar even naar de Tuinen om te kijken wat ze daar hebben.

Just_bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:23

Deciem heeft een aantal vitamine C opties :) bij vit C moet je goed opletten dat het een watervrije formule is en dat je het aanbrengt op een droge huid, vitamine C oxideert namelijk ontzettend snel en dan komen er vrije radicalen vrij, wat je juist niet wilt hebben :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 14:03

Ik zit zo te wachten op het antwoord van Deciem haha, heb donderdag gemaild, nog geen reactie maar zit er echt op te wachten haha want ik wil gaan bestellen, zeker gezien het feit dat de vitamine e creme die ik nu als dagcreme gebruik echt bijna op is...maar goed, nog maar even geduld hebben.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:23

Guys, ondertussen gebruik ik nu al twee weken de producten van Deciem, erg blij mee tot nu toe!
Echter moet ik ook nog steeds een creme met spf aan gaan schaffen, maar welke zouden jullie aanraden? Het liefst moet die gewoon te koop zijn bij de kruidvat, trekpleister of etos, ik heb geen andere 'fancy' winkels hier in de buurt en het moet me ook geen fortuin kosten.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:29

Ik gebruik savonds 100% arganolie, trekt heel snel de huid in. Even op een watje spuiten en smeren maar.
En voor overdag gebruik in de teatree gezichtscrème van Holland en Barrett

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:33

Lillian__ schreef:
Ik gebruik savonds 100% arganolie, trekt heel snel de huid in. Even op een watje spuiten en smeren maar.
En voor overdag gebruik in de teatree gezichtscrème van Holland en Barrett

Is dat als antwoord op mij?
Ik zoek geen gezichtsverzorging nu, puur het spf/zonnebeschermingsproduct nu welke ik als laatste stap elke ochtend aan wil brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:39

Inmiddels gebruik ik ook wat anders! Heb van het kruidvatmerk de moisturising dagcreme met spf 30 ;) En moet zeggen dat ik m fijn vind, alleen is mn huid iets vetter dan eerst, maar dat komt denk omdat deze eigenlijk voor een gevoelige en droge huid is :P
Verder gebruik ik Kruidvat Skin sciene balancing night. Erg fijn spul moet ik zeggen.

Ik gbruik ook sinds enige tijd L'Oréal Paris Pure Clay Exfoliërende Gel(gel is gek want het is echt een klei). Dit heeft heel veel in korte tijd voor mijn huid gedaan!! Minder mee-eters op mijn neus, mn huid is rustiger en gewoon 'vlakker'. Ik had tussen mn kin en onderlip een onrustige zone, waarbij mijn huid bijna aanvoelde als puntjes. Die huid is dus helemaal tot rust gekomen en vlak geworden.

Feit is dat ik wel echt klaar ben met Biodermal := Alleen de reinigingsmelk gebruik ik daar nog van omdat ik nog geen betere heb gevonden. Ik ben nu met deze 3 producten(dagcreme, nachtcreme en douche reiniger) klaar voor €15,50 ipv €60.- :=

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:44

Wat fijn dat je producten hebt gevonden die fijn werken!

Ik ben erg blij tot nu toe met The ordinary. Ik eindig nu met de moisturizer maar wil in de ochtend daarna dus nog een spf product gebruiken. Dit hoeft dus geen dagcreme direct te zijn gezien de moisurizer dat al is.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 20:57

Zelf heb ik in het verleden al zoveel verschillende, dure producten gebruikt en geen van allen deed wat het moest doen. Was het niet dat ik er gelijk al last van had, was het wel dat ik er na verloop van tijd last van kreeg. Sinds een aantal jaar gebruik ik gewone Zwitsal babycreme en heb ik nergens last van (afkloppen). Elke ochtend na het douchen. 's Avonds voor het slapen gaan doe ik niets meer op. Voor mij werkt dit prima! :j

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:23

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:44

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:49

Huh, dat valt toch wel mee ? Ze raadt buiten haar eigen producten allemaal producten aan die je gewoon bij de drogist kan kopen. Ik gebruik b.v. Biodermal 50+, vaak ook nog in de aanbieding van 2 voor de prijs van 1
Laatst bijgewerkt door Maris op 07-03-18 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

ilse46

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:50

Ik gebruik geen cremetjes etc..voel me veel gezonder zo en regelmatig vakantie in de Alpen doet de huid ook goed ..ik lees over de inhoud van Jetske Ultee,,hetzelfde om vloeren waterdicht mee te maken? pfffff

ik had laatst een probeer flesje Argan Olie,en dat is wel heerlijk,vooral met die koude periode.
Laatst bijgewerkt door ilse46 op 07-03-18 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:51

ilse46 schreef:
..ik lees over de inhoud van Jetske Ultee,,hetzelfde om vloeren waterdicht mee te maken? pfffff

Waar lees je dat dan ? En welk ingrediënt bedoel je ?

ilse46

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 12:52

Moet je maar even scrollen naar de titel ..een wonder creme voor weinig

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 13:02

ilse46 schreef:
Moet je maar even scrollen naar de titel ..een wonder creme voor weinig

Heel ander artikel dus dan waarvan ik de link gaf ( ik dacht al, waar staat dat dan ???) , en Jetske gebruikt dus juist dat soort ingrediënten niet .....

Desireetje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:15

Gebruik q-10 dagcreme van de kruidvat en night creme van etos eigen merk.
Verder reinig ik met Miccelair water en dan tonic en dan een van de cremes.
Heb een gave huid en geen puistjes meer. Top!