Romy1234 schreef:Jullie gaan echt te snel dus ik kan niet op iedereen reageren.
Dit is een momentje dat ik allang al hoor te slapen maar helaas had dit keer mijn zoontje even zijn “kuren”, waardoor ik nu niet kan slapen.
En daar baal ik van want ik sliep altijd super goed, maar wat al eerder gezegd werd, zodra je kinderen hebt slaap je lichter... helaas.
Ragdollcat, beetje jammer jou reactie. Misschien even handig al mijn berichten door te lezen, s heel makkelijk aan te klikken
Dan lees je ook dat de nachtvoedingen geen enkel probleem zijn maar de vermoeidheid een gevaarlijke wending krijgt omdat wij na de nachtvoeding (als zij allang al weer lekker in dromenland is) de slaap niet meer vatten.
Wij zijn gelijk met een aantal tips begonnen vandaag, bedje hebben wij verplaatst, en nu dus de zwaarste papfles die je maar kan geven haar gegeven, dit gaan wij sowieso minimaal een tijdje uitproberen, daarbij krijgt ze morgen of overmorgen een naar mijn ruikende handdoek in haar bedje en is het blauwe nachtlampje haar kamer uit, eens even kijken hoe dat gaat.
Ik wil haar niet laten huilen want heb het vermoeden dat dat geen optie is en dat gaat ook tegen mijn gevoel in.
Bij ons in bed/kamer is ook geen optie, dit hebben wij eerder geprobeerd en werkt echt averechts omdat zowel wij als zij lichte slapers zijn dus elkaar alleen maar wakker houden.
Nu maar proberen te slapen... welterusten allemaal en ontzettend lief van alle mensen die proberen mee te denken en ook mij privé berichten hebben gestuurd, zo een hart onder de riem steken had ik eerlijk gezegd niet verwacht op bokt
Dat is inderdaad het belangrijkste, niet laten huilen!
En in de eigen kamer zou ik ook niet meer doen op die leeftijd...
Je bent goed bezig!
Het hoort er helaas bij, ook omdat de tandjes doorkomen etc. horen er gewoon slechte nachten bij.
Mijn dochter dronk op die leeftijd nog 2 tot soms 3 keer toe... borstvoeding dus ik stond er alleen voor.
Was verschrikkelijk maar er komt echt wel een einde aan, nog een paar maanden doorbijten!
Succes!